جاباما
۴۶۷۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترافیک سنگین در جاده‌های شمال و اصفهان

آخرین وضعیت ترافیک در جاده های کشور

رئيس پليس مركز كنترل ترافيك پلیس راهور از ترافيك سنگين در جاده‌هاي شمالی و اصفهان و اجرای محدودیت های ترافیکی در جاده هراز و چالوس خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئيس پليس مركز كنترل ترافيك پلیس راهور از ترافيك سنگين در جاده‌هاي شمالی و اصفهان و اجرای محدودیت های ترافیکی در جاده هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ رضا سلبي با بیان این مطلب افزود: در استان البرز محور كرج - چالوس از ميدان امير كبير تا تونل شماره ۵ و از سیاه بیشه تا پل زنگوله، محور هراز از آبعلي تا امامزاده هاشم و پلور تا گزنه و استان گيلان محور رشت - قزوين در محدوده رودبار و منجيل ترافیک سنگین است.

به گفته وی، در استان قزوین نیز در محورهای قزوین - کرج، قزوین - زنجان و قزوین - رشت ترافیک سنگین است.

سلبی اظهار داشت: در استان مازندران محور فیروزکوه در محدوده شیرگاه همچنین در محور بجنورد به چمن بید در خراسان شمالی، جنگل گلستان به مینودشت در استان گلستان و جاده کاشان به اصفهان و اصفهان به شیراز ترافیک نیمه سنگین دارد.

رئيس پليس مركز كنترل ترافيك پلیس راهور با اشاره به اعمال محدودیت در جاده هراز و چالوس تصریح کرد: تردد از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع بوده و از مرزن آباد به کرج یک طرفه می شود ضمن اینکه از ساعت ۱۳ تردد خودرو ها از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از دو راهی آبسک به رود هن تردد خودروها یک طرفه می شود .

وی با اعلام اینکه ساعت ۱۸ و ۳۲ دقیقه روز گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۱۲ فرعی مجن در استان سمنان دو نفر کشته و ۴ نفر مجروح شدند، افزود: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را تجاوز به چپ اعلام کردند.

به گفته سلبی، تجاوز به چپ، سرعت غیر مجاز و واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی مهم ترین علل تصادفات در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج