۴۶۷۳۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

انتقادات تند فراستی از گبرلو و برنامه هفت

مسعود فراستی منتقد مشهور سینمای ایران در یک گفتگوی مفصل با ویژه نامه نوروزی مجله مثلث از بازگشتش به تلویزیون سخن گفته است.

تسنیم: مسعود فراستی منتقد مشهور سینمای ایران در یک گفتگوی مفصل با ویژه نامه نوروزی مجله مثلث از بازگشتش به تلویزیون سخن گفته است.

فراستی در این گفتگو کنار گذاشتن خودش از برنامه هفت را به نوعی «قهر» تعبیر کرده است و انتقادات تندی از گبرلو کرده است و ماندن خودش در هفت بعد از جیرانی را یکی از معدود اشتباهات زندگی اش دانسته است:"من همیشه به فریدون این انتقاد را داشتم که چرا برنامه اینقدر خبر و گزارش دارد و زرد است، اما دیدم گبرلوی مدعی ارزش، دو برابر زرد است. البته الان چهار برابر زرد است و برنامه هفتی که قبلا هفت بود الان هفت دهم هم نیست. او نیتش خیر است اما اینکاره نیست.ماندن در این برنامه جزو معدود دفعاتی بود که اشتباه کردم، باید یک مقدار جدی تر نگاه میکردم که با چه کسی طرف هستم، اما این کار را نکردم. من گفتم هر کس میخواهد باشد، هر کاری میخواهد با «هفت» بکند. من فقط با قسمت نقد آن کار دارم و با همین انگیزه هم آمدم."

فراستی در عین حال از پیامک بی‌پاسخی صحبت می‌کند که گبرلو به او زده است و از او در مورد حضور در برنامه نقد یکی از فیلم‌ها در لانه جاسوسی پاسخ خواسته است. پیامکی که فراستی آن را بدون پاسخ گذاشته است چون معتقد است به او ربطی نداشته است.

فراستی هفت را پایان گرفته می‌داند و از پیشنهاد مجری‌گری برنامه بعد از فریدون جیرانی به خودش خبر می‌دهد. پیشنهادی که او رده کرده است:"به من گفتند مجری باش و من هم گفتم نمیتوانم مجری باشم و بگویم فروش هر فیلم چقدر است."

بخش انتهای گفتگوی فراستی به تمایل فراستی برای بازگشت به تلویزیون و ارائه طرحی برای بازگشتش به تلویزیون با برنامه‌ای به سردبیری خودش خبر می‌دهد:"من یک طرح برنامه سینمایی به تلویزیون سفارش دادم که خودم هم سردبیر آن هستم. این برنامه اگر شکل بگیرد دو بخش دارد؛ یکی بحثهای جدی سینمای ایران مثلا فرم و محتوا و بخش دیگر هم نقد که هم نقد تاریخ سینمای ایران است هم جهان. خبری هم از خبر و گزارش در برنامه نیست."

خیال تریبون پرمخاطب تلویزیون ظاهرا به این زودی‌ها دست از سر فراستی برنخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شفق

      فراستي يك كه از راه فحش دادن و فحش خوردن دوست داره شهرت پيدا كنه ..ايشون ميتونه نقد فحاشانه داشته باشه اما متاسفانه صدا و سيماي ميلي شده مركز تمركز تريبون اختصاصي به عواملي چون فراستي ميده تا به هر چه و هر كه ميخواهند هتاكي كنند .اتفاقا هر چه به ايشان بيشتر توهين شود و نظريات شاذ و غريب ايشون رو بيشتر فرياد بزنيو ايشان راضي تر است ..ماهي و گربه بي هنري است! ايناريتو هنر مند نيست! مرد پرنده شلخته است ! ابد و يك روز فيلم بدي است و صداها نظريه اختصاسي و مقابل نظر هزاران هنرمند جهاني فقط براي شهرت و ارضا شهوت ساديستيكي ايشونه...فقط بسيار متاسفم براي صدا و سيما گر چه توقعي هم جز اين نيست ..بالاخره از صوا و سيماي ميلي چيز بهتري بيرون نمياد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج