۴۶۷۳۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

کاهش قیمت ارز امروز هم ادامه داشت

بررسی نرخ انواع ارز، امروز در مرکز مبادلات ارزی نشانگر این است که قیمت بیشتر ارزها با کاهش روبرو شده است و تنها ریال قطر افزایش را تجربه کرده است.

خبرگزاری مهر: بررسی نرخ انواع ارز، امروز در مرکز مبادلات ارزی نشانگر این است که قیمت بیشتر ارزها با کاهش روبرو شده است و تنها ریال قطر افزایش را تجربه کرده است.

بررسی قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی نشانگر این است که امروز بیشتر ارزها کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند که دلیل اصلی آن می‌تواند تعطیلات نوروزی و کاهش تقاضا برای دریافت ارز از مرکز مبادلات ارزی باشد. اگرچه بازارهای دنیا کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و کار تجارت و واردات تعطیل نیست.

بر این اساس، قیمت دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز گذشته، امروز ۲۴۵۹ تومان در مرکز مبادلات ارزی به فروش رسید، همچنین پوند انگلیس نیز ۳۷۲۱۶ ریال، فرانک سوئیس ۲۵۷۷۷ ریال، کرون سوئد ۳۷۶۶ ریال و روپیه هند ۴۵۲ ریال عرضه شد.

از سوی دیگر، درهم امارات متحده عربی امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۶۶۹۵ ریال و یکصد ین ژاپن هم بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۶۰۰۰ ریال عرضه شد.

قیمت لیر ترکیه در مرکز مبادلات ارزی ۱۳۵۵۹ ریال، روبل روسیه ۷۹۱ ریال، یوان چین ۳۹۵۷ ریال و یورو نیز ۳۱۴۲۰ ریال عرضه شد که کاهش قیمت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین ریال قطر با افزایش نسبت به روز گذشته مواجه شد و به ۶۷۵۶ ریال رسید؛ همچنین یک هزار وون کره جنوبی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۲۰۰۰ ریال عرضه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به این میگین کاهش؟؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج