۴۶۷۴۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عنوان قسمت هشتم جنگ ستارگان مشخص شد

یازده ماه تا اکران جهانی فیلم Star Wars: Episode VIII «جنگ ستارگان: قسمت هشتم» باقی مانده است و لوکاس‌فیلم (Lucasfilm) هم در مورد اطلاعات منتشر شده از فیلم وسواس زیادی نشان داده است، ولی امروز خبر مهمی مربوط به فرانچایز منتشر شده است.

وب سایت سینما گیمفا: یازده ماه تا اکران جهانی فیلم Star Wars: Episode VIII «جنگ ستارگان: قسمت هشتم» باقی مانده است و لوکاس‌فیلم (Lucasfilm) هم در مورد اطلاعات منتشر شده از فیلم وسواس زیادی نشان داده است، ولی امروز خبر مهمی مربوط به فرانچایز منتشر شده است. در سایت رسمی جنگ ستارگان خبری منتشر شده که در آن به نام قسمت هشتم جنگ ستارگان اشاره شده است.
عنوان قسمت هشتم جنگ ستارگان مشخص شد

متن این خبر به این صورت شروع شده است: "ما بهترین طرفداران را در جهان داریم و به همین خاطر می‌خواستیم تا آن‌ها اولین نفری باشند که عوان حماسه‌ی بعدی اسکای‌واکر (Skywalker) را بدانند: STAR WARS: THE LAST JEDI «جنگ ستارگان: آخرین جدای»."
عنوان قسمت هشتم جنگ ستارگان مشخص شد

حالا که نام فیلم رایان جانوسن (Rian Johnson) مشخص شده است، یک سوال به وجود امده است، آخرین جدای چه کسی است؟ به نظر می‌رسد که آخرین جدای لوک اسکای‌واکر (Luke Skywalker) باشد که در آخر فیلم the force awakens «بیداری نیرو» حضوری مهم داشت و تایید شده است که در The Last Jedi نقشی پررنگ‌تر خواهد داشت و به نبرد خود بر علیه فرماندهان سیت (sith) ادامه می‌دهد. البته این عنوان می‌تواند به راحتی به جنگجوی جوان، ری (Rey) نیز اشاره داشته باشد. البته تا جایی که ما می‌دانیم جمع جدای (Jedi) همان جدای (Jedi) می‌شود؛ پس حتی آخرین جدای می‌تواند به تعداد زیادی از افراد اشاره داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج