جاباما
۴۶۷۴۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟

معاون وزیر ارتباطات از انجام مطالعاتی درباره واگذاری اینترنت نامحدود خبر داد و اعلام اخبار بیشتر در این زمینه را به دهه فجر موکول کرد.

ایسنا: معاون وزیر ارتباطات از انجام مطالعاتی درباره واگذاری اینترنت نامحدود خبر داد و اعلام اخبار بیشتر در این زمینه را به دهه فجر موکول کرد.
دسترسی به اینترنت نامحدود چه شد؟

در دولت یازدهم به دنبال صدور پروانه ارائه خدمات پهن باند موبایل به اپراتورهای غالب کشور، دسترسی به اینترنت برای شهروندان با آسودگی و کیفیت بیشتری همراه شد اما گذشته از بحث قیمت اینترنت که از جمله نکات مورد توجه کاربران است، همچنان در حوزه اینترنت ثابت مشکلات دیگری نیز وجود دارد.

به عنوان مثال طی این مدت بسیاری از شرکت‌های ارائه کننده اینترنت از پر شدن بخش قابل توجهی از ظرفیت خود سخن گفته و به دشواری‌هایی که در این باره وجود دارد اشاره کردند.

اما در کنار این مشکل که به دشواری شهروندان برای ثبت نام خط‌های جدید ADSL منجر می‌شد کاربران اینترنت گلایه‌های متعددی نیز نسبت به روند واگذاری اینترنت حجمی مطرح کرده و خواستار ارائه سرویس اینترنت نامحدود شدند.

گذری کوتاه بر صفحات منتسب به وزیر ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی نیز به خوبی بیانگر این موضوع بوده و کاربران بسیاری دسترسی به اینترنت غیر حجمی را خواستار شده‌اند.

اما نصرالله جهانگرد - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره شرایط فعلی ADSL در کشور اظهار کرد: اکنون در این بخش در کشور خطوط دسترسی به گونه‌ای است که تقریبا به شکل نامحدود امکان دسترسی وجود دارد اما در شبکه دسترسی انتهایی که به مخابرات ایران و استان‌ها مربوط می‌شود، به دلیل عقب‌افتادگی در سرمایه‌گذاری امکانات شبکه کابلی ما کفایت تمام نیازهای مردم را نمی کرده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات همچنین عنوان کرد: اکنون به دنبال اصلاحی که در ساختار مدیریتی شرکت مخابرات رخ داده، مدیران جدید همت خود را بر روی این موضوع گذاشته و اظهار امیدواری می کنند که بتوانند در یک دوره زمانی فشرده این کمبودها را جبران کنند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب مشترکان می توانند در سراسر کشور در تمامی نقاط به شبکه ثابت دسترسی داشته و ترافیک خوب و مطلوبی را دریافت کنند.

جهانگرد همچنین یادآور شد: در حال حاضر نیز اگر مشترکان فعلی ADSL در دریافت خدمات با مشکلی مواجه باشند، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات این مسئله را بررسی خواهد کرد تا مشکل حل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج