۴۶۷۴۳۷
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

آفريد غفاريان: شخصیتم مخاطب را جذب می کند

به آفرید غفاریان بازیگر فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه»، نخستین نقش سینمایی اش را در آخرین ساخته مهدی کرم پور ایفا کرده است.

روزنامه بانی فیلم: به آفرید غفاریان بازیگر فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه»، نخستین نقش سینمایی اش را در آخرین ساخته مهدی کرم پور ایفا کرده است.
آفريد غفاريان: شخصیتم مخاطب را جذب می کند

وی متولد ۷۲ دانشجوی تئاتر دانشگاه سوره است. او درباره همکاری اش در «سوفی و دیوانه» به ما گفت: آقای کرم پور مدت بسیاری به دلیل پیش تولید «سوفی و دیوانه» دنبال بازیگر می گشتند و بارها گفته بودند که خیلی تئاتر می بیند و پیگیر کار جوانان است و فکر می کنم شاید یکی از تئاترهای مرا دیده بودند و پیشنهاد همکاری دادند.

این بازیگر جوان گفت: جالب ترین موضوعی که این شخصیت را تماشایی می کند، گفتار اوست که باعث می شود خط روایی داستان را دنبال کنیم.

این بازیگر درباره کار با مهدی کرم پور و چالش های نقش خود توضیح داد: گروه خیلی آرام و خوش برخورد بودند و تنها سختی ما وجود پلان های متعدد خارجی بود که شرایط را دشوار می کرد. علاوه بر این، من تجربه رو به روی دوربین به جز حضور در دو فیلم کوتاه ندارم و آقای آلادپوش به عنوان فیلمبردار خیلی راهنمایی ام می کرد.

وی درباره مدت زمان کار بیان کرد: حدود یک هفته می رفتم و می آمدم و متن را با آقای جعفری می خواندیم تا بازی ام قطعی شود و بعد وارد مرحله تولید شدیم و خیلی دیر متوجه شدم.

این بازیگر با بیان اینکه تفاوت های بازی در تئاتر و سینما برایم جالب بود، عنوان کرد: بازی رو به روی دوربین تا حدودی دست و پای ما را می بندد و امکان بروز خلاقیت وجود ندارد و باید حواسمان به دوربین و میکروفن باشد. در تئاتر هر خلاقیتی بخواهیم انجام دهیم، در آن واحد انجام می دهیم و بدن آزادتر است اما در سینما موضوع متفاوت است و باید مراقب نحوه دیالوگ گویی و تناژ صدا باشیم.

غفاریان با اشاره به اینکه امیر جعفری به عنوان پارتنر خیلی مواظب من بود،‌ گفت: آقای جعفری می گفت خیلی باهوش هستی و مزاحم دیالوگ گفتن من نمی شوی.

این بازیگر درباره شخصیتی که در فیلم دارد، یادآوری کرد: جالب ترین موضوعی که این شخصیت را تماشایی می کند گفتار اوست که باعث می شود خط روایت هایی که این دختر بیان می کند را دنبال کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج