۴۶۷۴۴۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«خوب، بد، جلف» اولین فیلم اکران نوروز ۹۶

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی اعلام کرد فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی بلافاصله پس از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود و جزو سهمیه فیلم‌های نوروز ۹۶ است. .

وب سایت آی سینما: غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی اعلام کرد فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی بلافاصله پس از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود و جزو سهمیه فیلم‌های نوروز ۹۶ است. به این ترتیب پس از کش و قوسی تقریبا ۹ ماهه اولین تجربه قاسم‌خانی در بهترین زمان رنگ پرده را به خود می‌بیند.
«خوب، بد، جلف» اولین فیلم اکران نوروز 96

«خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی مدتی طولانی در انتظار گرفتن پروانه نمایش بود که همین موضوع باعث شد در مسیر اکرانش با مشکلات بسیاری روبه‌رو شود و در طول سال گذشته فرصت‌های اکران متعددی از جمله اکران دوم نوروز و اکران عید فطر را از دست بدهد. اما در ادامه و پس از گرفتن پروانه نمایش باز هم این فیلم نتوانست موقعیت اکران خوبی به دست آورد. ابتدا قرار شد در اکران اولیه پاییز و بعد از دهه اول محرم در سینماهای کشور نمایش خود را آغاز کند اما با مخالفت شورای صنفی نمایش مبنی بر اکران نشدن فیلم کمدی در ایام محرم مواجه و اکرانش لغو شد.

بعد از منتفی شدن اکران اولیه پاییز، قاسم خانی که مایل بود «خوب، بد، جلف» را در ایام نوروز ۹۶ اکران کند، با پیشنهاد شورای صنفی نمایش برای گرم نگه داشتن گیشه‌ها، قرارداد اکران دوم پاییز به سرگروهی پردیس زندگی را ثبت کرد تا این فیلم از آذرماه به روی پرده سینماها برود، اما شرایطی دست به دست هم داد تا اکران آذر ماه هم منتفی شود و زمان اکران این فیلم به دی ماه موکول شود و قاسم خانی که شرایط را برای اکران فیلمش مناسب نمی دانست از اکران پاییزی انصراف داد.

قاسم خانی بعد از بدون با توجه به داشتن قرارداد اکران، فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد تا شاید شانس داشته باشد اولین نمایش فیلم خود را جشنواره فیلم فجر تجربه کند. با اعلام اسامی فیلم‌های بخش مسابقه، نام «خوب، بد، جلف» در میان اسامی فیلم‌هایی منتخب هیات انتخاب نبود، اما چند روز بعد و با بررسی دوباره فیلم قاسم خانی به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر راه یافت.

حالا علاوه بر حضور «خوب، بد، جلف» در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرده قرارداد این فیلم همچنان پابرجاست و این فیلم از ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ به سرگروهی پردیس زندگی در سینماهای کشور به روی پرده خواهد رفت و اکرانش تا بعد از عید هم ادامه خواهد داشت.

«خوب، بد، جلف» داستان یک کارگردان هنری سینماست که از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.

حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، نیوشا ضیغمی، رضا رویگری، آزاده صمدی، نسیم ادبی، رضا کریمی، امیرمهدی ژوله بازیگران اولین تجربه کارگردانی پیمان قاسم خانی‌اند.

گفتنی است فیلم «مبارک» به کارگردانی محمدرضا نجفی همزمان با «خوب، بد، جلف» اکران خواهد شد و از ششم بهمن نیز فیلم‌های «افسونگر» به کارگردانی حسین تبریزی و «بچه‌های جسور» به کارگردانی حجت‌الله سیفی اکران خود را آغاز می‌کنند. نمایش این دو فیلم در زمان برگزار جشنواره و بعد از آن ادامه خواهد داشت ولی تا قبل از نوروز ۹۶ اکران این سه فیلم به پیان خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج