۴۶۷۵۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونمایی از گلکسی S۸ در MWC ۲۰۱۷ تکذیب شد

در آخرین اخبار منتشر شده، کاربران در انتظار رونمایی از Galaxy S۸ در کنگره جهانی موبایلل MWC ۲۰۱۷ بوده اند، که متاسفانه این اخبار از سوی سخنگوی شرکت سامسونگ کاملا تکذیب شد.

وب سایت کلیک: با آماده شدن هرچه بیشتر شرکت سامسونگ به رونمایی از تازه ترین طراحی این شرکت با نام "Galaxy S۸″، همچنان زمان دقیق برای معرفی این محصول در نظر گرفته نشده است.
رونمایی از گلکسی S8 در MWC 2017 تکذیب شد

طرفداران سامسونگ بیش از پیش در انتظار رونمایی از تازه ترین پرچمدار این شرکت با نام سامسونگ Galaxy S۸ می باشند. از چندی پیش شایعات بسیاری در خصوص زمان و مکان رونمایی از اینن محصول به گوش رسیده بود که تاریخ های متفاوتی را برای رونمایی سامسونگ از محصول تازه خود Galaxy S۸ بیان می کرد.
در آخرین اخبار منتشر شده، کاربران در انتظار رونمایی از Galaxy S۸ در کنگره جهانی موبایلل MWC ۲۰۱۷ بوده اند، که متاسفانه این اخبار از سوی سخنگوی شرکت سامسونگ کاملا تکذیب شد.

با انتشار خبرهایی از طراحی محصول جدید سامسونگ، بسیاری از کاربران و طرفداران این برند به دنبال زمان دقیق رونمایی و عرضه این محصول بوده اند. برخی کنگره جهانی موبایلMWC ۲۰۱۷ را بهترین زمان برایی رونمایی از Galaxy S۸ می دانستند، که واکنش سخنگوی شرکت سامسونگ به بسیاری از شایعات خاتمه داد.. سخنگوی این شرکت علاوه بر تکذیب شایعات پیرامون تاریخ های متفاوت اعلام شده افزود، کنگره جهانی موبایلل از تاریخ ۲۷ فوریه آغاز و تا دوم مارچ ادامه خواهد داشت، این در حالیست که شرکت سامسونگ آمادگی رونمایی از محصول در تاریخ اعلام شده را نخواهد داشت. طبق گفته های سخنگوی سامسونگ، این رونمایی در ماه های بعد از کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد.

شایعات بسیاری پیرامون این محصول تازه سامسونگ در جریان است. از تاریخ رونمایی این محصول گرفته تا مدل و دسته بندی رنگهای تولیدی. پیش از این گفته شده بود Galaxy S۸ در ماه آپریل رونمایی خواهد شد که اینن شرکت با تکذیب این خبر از عدم وجود زمان بندی تایید شده برای رونمایی از این محصول خبر داده است.. سخنگوی شرکت سامسونگ همچنین از تولید این گوشی در دو سایز ۵ و ۶ اینچ خبر داده است که نکته قابل توجه در آن را می توان شیوه نام گذاری این محصول دانست.

نمونه های قبلی تولید شده سامسونگ، به دلیل دارا بودن صفحه نمایش خمیده با نام edge شناخته می شدند که در تولیدات تازه این نام حذف شده است و محصولات تنها با نام Galaxy S۸ و سایز بزرگتر با نام Galaxy S۸ Plus شناخته می شوند.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به، قابلیت سنسور تشخیص اثر انگشت، اسپیکر استریو با کیفیت خارق العاده و رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد که انتظار می رود با رونمایی از این پرچمدار تازه سامسونگ نگاه های بسیاری به برند سامسونگ جذب شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج