۴۶۷۵۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آلبوم موسیقی «این نیز بگذرد…» رونمایی شد

آلبوم موسیقی «این نیز بگذرد…» عصرشنبه ۲ بهمن ماه با حضور نادر گلچین، محمد سریر، محمدعلی بهمنی و عوامل آلبوم حسین پرنیا آهنگساز و فاضل جمشیدی خواننده اثر در هجدهمین برنامه «اتفاق ترانه» و در تماشاخانه مهر حوزه هنری رونمایی شد.

وب سایت موسیقی ایرانی: آلبوم موسیقی «این نیز بگذرد…» عصرشنبه ۲ بهمن ماه با حضور نادر گلچین، محمد سریر، محمدعلی بهمنی و عوامل آلبوم حسین پرنیا آهنگساز و فاضل جمشیدی خواننده اثر در هجدهمین برنامه «اتفاق ترانه» و در تماشاخانه مهر حوزه هنری رونمایی شد.
آلبوم موسیقی «این نیز بگذرد…» رونمایی شد

محمد علی بهمنی در ابتدای این مراسم در خصوص اشعار بی‌محتوایی که این روزها شنیده می‌شود ابراز تأسف کرد و گفت: من نیز از این موضوع رنج می‌برم و نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد اما شاید این سؤال برای دوستان باشد که اگر این اتفاقات به خودی خود یا به هر شکل باشد من و دوستان چه وظایفی در قبال آن داریم؟ بنابراین باید بگویم من شرمگین چنین کارهایی هستم. دکتر محمد سریر نیز ضمن ابراز تأسف از اتفاقات ناگوار ساختمان پلاسکو گفت:من از روند سراشیبی موسیقی بسیار نگران و دلگیرم و واقعیت این است که نه تنها در حوزه موسیقی بلکه در حوزه کلام هم این اتفاق افتاده است و به سمت دیالوگ و کلام‌هایی می‌رویم که با کسبه سرکوچه دیالوگ می‌شود و هیچ وجه ادبی و ماندگاری ندارد.به هرحال این نشست ‌ها می‌تواند در نسل جدید که تحت تأثیر شعرها و ترانه‌های غربی هستند اثر‌گذار باشد.

نادر گلچین خواننده پیشکسوت موسیقی در این مورد اظهار کرد: من از دوران کودکی که با صدا از طریق گرامافون و بعد رادیو آشنا شدم تنها چیزی که بر آن ارج می‌گذاشتم و پایبند آن بودم کلام است و بسیار روی این مسأله تعصب دارم و خوشحالم که این تعصب را حفظ کرده‌ام و معتقدم موسیقی در خدمت شعر است اما متأسفانه امروزه شاهد آن هستیم که بعضی از خواننده‌ها هر شعری که به آنها داده می‌شود بلافاصله قبول می‌کنند بدون آنکه به محتوای شعر توجه داشته باشند. فاضل جمشیدی خواننده اثر آلبوم این نیز بگذرد… در خصوص اینکه چرا پس از گذشت چند سال به انتشار آلبوم روی آورده است، گفت: حدود دو - سه سال بود که به دلیل فشارهای عرصه موسیقی و ناملایمات بیمار شدم و یکی از کسانی که در این مدت همیشه جویای حال من بود آقای حسین پرنیا است و در واقع باید گفت ناجی من در این روزهای سخت بوده‌اند بنابراین تصمیم گرفتیم یک آلبوم جمع‌آوری کنیم و شاید این آخرین آواز من باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج