۴۶۷۵۸۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛ چرا همه چيز را سياسي مي‌كنيد؟

از مسئولان برگزاری جشنواره فیلم فجر تشکر می‌کنم که امکان خرید اینترنتی بلیت را فراهم کرده‌اند. در سال‌های قبل با هزار سختی و مشقت باید به طور حضوری اقدام به تهیه بلیت می‌کردیم در حالی که امسال به راحتی...

آیدین سیارسریع در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

(تماس هر روزه از ساعت هفت الی هفت و سی ثانیه صبح)

از مسئولان برگزاری جشنواره فیلم فجر تشکر می‌کنم که امکان خرید اینترنتی بلیت را فراهم کرده‌اند. در سال‌های قبل با هزار سختی و مشقت باید به طور حضوری اقدام به تهیه بلیت می‌کردیم در حالی که امسال به راحتی سایت فروش بلیت را باز می‌کنیم و می‌فهمیم که باید حضوری اقدام به تهیه بلیت نماییم. این‌طوری خیلی راحت‌تر شده. دمتون گرم.

(علاقه‌مند به سینما از تهران)

به نظر من اختلال در سایت بلیت‌فروشی فجر مشکل فنی نیست، مشکل فرهنگی است. ازدحام بیش از انتظار مخاطبان فیلم فجر از ساعات ابتدایی بلیت‌فروشی اینترنتی باعث شد که سایت با اختلال مواجه شود. واقعا کی می‌خواهیم فرهنگ ایستادن در صف و رعایت نوبت را بیاموزیم؟ اه!

(مسئول برگزاری جشنواره)

دونالد ترامپ گفته که خبرنگاران بی‌ادب‌ترین افراد جهان هستند. در این راستا جا دارد از سال‌ها سگ و خوک و هرزه خواندن مخالفان خود و توهین جنسیتی به زنان کشورمان و بی‌شعوری و بی‌مبالاتی در تمام جنبه‌های زندگی‌مان از ملت شریف آمریکا عذرخواهی کنیم.

(جمعی از خبرنگاران مقیم آمریکا)

چرا بعضی جریان‌ها اصرار به سیاسی کردن حادثه پلاسکو دارند؟ علت حادثه روشن است. ساختمان فرسوده تحمل خود را در اثر پایکوبی و بالا و پایین پریدن آقایان دولت یازدهم برای مسائلی چون برجام و خریدن چهار تا ایرباس کهنه و فرسوده از دست داد و فروریخت. این دیگر سیاسی کاری ندارد.

(حسین کیهانی از منظومه شمسی)

می‌خواستم به مسئولان بگم ما دعواهای سیاسی رو دوست داریم. ما وقتی قربانی بی‌توجهی مسئولان میشیم، آوار می‌ریزه سرمون، سیل می‌بردمون، تو جاده سنگ می‌افته سرمون، گوشی دستمونه و از تلگرام لحظه به لحظه دعوای دولت و شهرداری و... رو چک می‌کنیم و بی‌وقفه لذت می‌بریم. همین‌طور ادامه بدین.

(مردم از ایران)

ای کاش به جای مهران غفوریان و زیبا بروفه شخصیت‌های دیگر سینمایی و تلویزیونی از جمله هالک و داداش کایکو در محل حضور پیدا می‌کردند و لااقل یک دستی از ما می‌گرفتند. عباس جدیدی و رضازاده که آمدند فقط عکس گرفتند و رفتند.

(یک نیروی امدادی از پلاسکو)

فدراسیون فوتبال عراق گفته که ایرانی‌ها به خاطر نامعلوم بودن وضعیت سرمربی‌شان بازی دوستانه با عراق را لغو کرده‌اند. قبلا هم بازی با مراکش لغو شده بود. مطالبه ما به عنوان یک دلواپس از دولت این است که آقای تاج را به عنوان وزیر ارشاد مسئول برگزاری کنسرت‌ها کنند. ما دیگر هیچ مشکلی نخواهیم داشت!

(لغاو کنسرت از تهران و شهرستان‌ها)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هالک و داداش کایکو رو خوب اومدی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج