جاباما
۴۶۷۸۷۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آیفون ۸ چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

تحلیلگر امنیتی شرکت KGI، آقای Ming Chi Kuo، گزارشات جدیدی را منتشر کرده است که جزییات بیشتری از آنچه که ما می توانیم از سازندگان آیفون در سال ۲۰۱۷ انتظار داشته باشیم، در اختیار ما قرار می دهد.

وب سایت کلیک: طبق روال همیشه شایعات زیادی در مورد آیفون نسل جدید شنیده می شود اما این بار یکی از تحلیلگران گزارشات دقیقی از تغییراتی که قرار است در آیفون ۸ دیده شود، ارائه داده است.

هنوز زمان زیادی از عرضه آیفون ۷ به بازار نمی گذرد اما بسیاری از طرفداران اپل کنجکاو و علاقمند هستند تا بدانند که آیفون بعدی چه شکلی خواهد بود. در حالی که شایعات زیادی در این مورد وجود دارد اما ما هیچ گاه نمی توانیم با قاطعیت بگوییم که شرکت اپل در حال پیاده سازی چه ویژگی ها و طراحی جدیدی است.
آیفون 8 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟
با این وجود تحلیلگر امنیتی شرکت KGI، آقای Ming Chi Kuo، گزارشات جدیدی را منتشر کرده است که جزییات بیشتری از آنچه که ما می توانیم از سازندگان آیفون در سال ۲۰۱۷ انتظار داشته باشیم، در اختیار ما قرار می دهد. بیایید با هم نگاهی به جزییات این گزارش بیندازیم و ببینیم که چه چیزهایی در آیفون ۸ تغییر خواهد کرد.

احراز هویت دو مرحله ای در آیفون ۸ از طریق Touch ID و شناسایی چهره

این گزارش نشان از یک فناوری جدید احراز هویت زیست سنجی دارد که به دلایل مختلفی به لحاظ طراحی متفاوت خواهد بود. یکی از این دلایل این است که طراحی جدید در فناوری احراز هویت زیست سنجی با در نظر گرفتن پنل OLED انعطاف پذیر و توانایی ۳D Touch (لمس سه بعدی) در آیفون بعدی همراه خواهد بود.

جدا از قضیه، این تحلیلگر معتقد است که مرکز بزرگ شرکت اپل که در شهر Cupertino در ایالات کالیفرنیا واقع شده است در حال کار بر روی توسعه یک فناوری جدید از Touch ID برای سال ۲۰۱۷ برای گوشی اپل است. دلایل متعددی می تواند برای این تغییر وجود داشته باشد که یکی از اصلی ترین این دلایل کامل کردن طراحی بودن حاشیه (تمام صفحه) و بهبود وضعیت امنیتی دستگاه است. همان طور که این تحلیلگر می گوید سنسور Touch ID که در حال حاضر در زیر شیشه دستگاه قرار دارد، نیازمندی ها را در جهت یک طراحی تمام صفحه برآورده نخواهد کرد. بنابراین نیاز به یک "پنل زیرین" احساس می شود.

احتمال دارد که اپل سنسور فعلی خود را که یک حسگر FPCB است به یک حسگر فیلم تغییر دهد تا بتواند تجربه کاربری بهتری در زمینه ۳D Touch برای کاربر فراهم کند. زیرا حسگر فیلم دارای حساسیت بیشتری است. هم چنین انتظار می رود تا آیفون OLED جدید با یک پنل OLED انعطاف پذیر ارائه شود. هم چنین به منظور جلوگیری از تغییر شکل دادن پنل OLED انعطاف پذیر به دلیل فشارهای لمسی کاربر، یک قطعه فلزی یکپارچه در زیر حسگر فیلم قرار می گیرد تا استحکام بیشتری به آن بخش بدهد.

به همین خاطر، Kuo معتقد است که اپل از یک سیستم نوری به جای یک سیستم خازنی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، این پژوهشگر پیش بینی می کند که اپل به جای استفاده از سیستم شناسایی Touch ID از سیستم تشخیص چهره در گوشی نسل بعدی خود استفاده می کند. اگرچه هنوز هیچ چیز به طور یقین مشخص نیست اما مورد آخر که در درباره آن صحبت شد مطمئنا وضعیت امنیتی گوشی را بهبود می بخشد. به اعتقاد Kuo اپل می تواند هر دو مورد را در گوشی جدید خود اجرا کند، اگرچه که چالش های فنی زیادی پیش رو خواهد داشت.

اگر بخواهیم بر اساس اختراعاتی که اپل در زمینه شناسایی زیستی تاکنون ثبت کرده است قضاوت کنیم می توان نتیجه گرفت که این شرکت بیشتر به استفاده از فناوری تشخیص چهره تمایل دارد تا فناوری تشخیص عنبیه.
با این حال ما می دانیم که چالش های فنی پیش روی برای فناوری تشخیص چهره شامل ۳ بخش اصلی می شوند: ۱) الگوریتم ها ۲) طراحی سخت افزار ۳) طراحی بانک اطلاعاتی به منظور احراز هویت و تایید فرد. که می توانند زمانبر باشند. طبیعتا قبل از این که اپل بتواند سیستم شناسایی چهره را جایگزین سیستم اثر انگشت کند، ترکیبی از این دو روش می تواند راه حل درستی به منظور افزایش امنیت گوشی باشد.

انتظار می رود که آیفون ۸ امسال همراه با تغییرات اساسی در طراحی عرضه شود. یک دکمه Home تعبیه شده در داخل به همراه صفحه نمایشی تمام صفحه (بدون حاشیه) از جمله تغییرات اساسی در طراحی این گوشی به شمار می رود. هم چنین پیش بینی می شود که بدنه آیفون بعدی شیشه ای باشد و به احتمال زیاد شارژر آن به صورت بی سیم خواهد بود. با این حال هنوز زمان زیادی تا رونمایی از این دستگاه مانده است. بنابراین ما نیز مانند شما منتظر ارائه جزییات بیشتر خواهیم ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • samsung

      آیفون قبلا هر دو سه سال یه بر یه گوشی میزد الان منتظره سامسونگ یه گوشی بزنه زود میاد یکی هم خودش میزنه تا با سامسونگ رقابت کنه
      این لبه های گوشیش هم از طرح اج سامسونگ دزدیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج