۴۶۸۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ماجرای جلب پسر معصومه ابتکار

روز دوشنبه سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم جلب سید طه هاشمی، پسر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور خبر داد. انتشار این خبر با واکنش معصومه ابتکار و وکیل طه هاشمی روبه رو شد.

فرارو: روز دوشنبه سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم جلب سید طه هاشمی، پسر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور خبر داد. انتشار این خبر با واکنش معصومه ابتکار و وکیل طه هاشمی روبه رو شد.

محسنی اژه ای در حاشیه نشست تخصصی معاونان و روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی سراسر کشور، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر صدور چک برگشتی از سوی پسر معصومه ابتکار، گفت: "برای این فرد حکم قطعی صادر و برای جلب او نیز اقدام شده است."

این اظهار نظر اژه ای با واکنش معصومه ابتکار در توئیتر روبه رو شد. او در توئیتی نوشت: «پسرم طه با شریکی که زیاده‌خواهی و تهدید کرده بود، وارد دعوی حقوقی شده، احکام جلب طه لغو و در فرآیند قضایی مواردی تبرئه شده، پرونده شخصی است دزدی هم نیست.»
ماجرای جلب پسر معصومه ابتکار

مریم کشاورز وکیل سید طه هاشمی هم در باره محکومیت فرزند ابتکار توضیح داد: «فرد شاکی در سه شعبه مختلف مجتمع ونک، سه شکایت علیه موکلم داشته که در هر سه شکایت به عمد آدرس را نادرست به مجتمع قضایی ارایه کرده بود تا بتواند با عدم دسترسی به وی نسبت به اخذ حکم جلب اقدام نماید. به این ترتیب سه برگ حکم جلب غیابی برای آقای هاشمی صادر شد. در صورتی که او در این خصوص اطلاعی نداشت و وقتی متوجه این شکایات شد، سریعا نسبت به واخواهی آنها اقدام کرد.»
ماجرای جلب پسر معصومه ابتکار

او در ادامه گفت: «بنابراین تمامی موارد در دادگاه و دیوان عالی کشور ملغی و بی اثر شده و در حال حاضر پرونده مورد بحث درمراجع قضایی در حال رسیدگی و کارشناسی است. پس از اعلام نظر کارشناس رسمی دادگستری در یکی از شعبات با بررسی چک ها و ارایه به مراجع قضایی و تحقیقات لازم، قاضی محترم نسبت به صدور حکم تبرئه موکلم اقدام کرده است.»

بنا به گفته وکیل پسر ابتکار " البته این احکام در دادگاه تجدیدنظر استان تهران قابل رسیدگی مجدد بوده و نهایتا رای قطعی صادر خواهد شد که هر چه قانون تشخیص دهد لازم الاجرا خواهد بود."
ماجرای جلب پسر معصومه ابتکار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا پ

      عجب شیر تو شیری شده . خدایا رحمی بکن بر مردم بینوا

    • التماس دعا

      خانم ابتکار چندوقت پیش که فرمودید فرزندانت درخارج ازکشور مشغول تحصیل اندوبامشکل مالی مواجه هستندوشماوباباشون ماهیانه هزینه تحصیل برایشان ارسال میکنید عجباهنوز چهل روز ازحرفهایتان نگذشته حکم جلبشان صادرشده وضمنا خدابد ندهد عکستان روی تخت بیمارستان است خیرباشد البته که بابت فشار قضایی ویاآلودگی هوانیست که ، البته پیری وهزار درد

    • بدون نام

      وقتی گندش در میاد همتون همین حرفو میزنین ...

    • بدون نام

      واقعا که ما حقوق بگیرها داریم با سیلی صورتمون رو سرخ نگه میداریم واقعا پیش زن وبچه مون شرمندهایم .....بعد هر روز خبر یه اختلاس و دزدی میلیاردی رو می شنویم .........خدایا خودت به داد این مردم برس

    • انیر

      هردم ازاین باغ بری میرسد ...

    • بی نام

      دزدی از اقا زادها عبور کرده و به خانم زادها رسیده خدایا رحم کن حسن جان فکری کن

    • بدون نام

      همه دارندمیبرندومیخورندواییی به حال مابیچاره ها

    • مصطفی

      بابا عزیزان اگر حست قرار بود کاری کنه ک ب اینا پست نمیداد یعنی ادم کمه تو این کشور ؟ ک همچین افرادی ک ب فکر جیب خودشونن بیان سر منصب

    • بی نام

      البته ایشون هم اقا زاده تشریف دارند هم خانم زاده . ...

    • شایگان

      جناب روحانی حرف اعتدال رو زیاد زده و شاید منظورش اعتدال دزدیها و بجیب زدن بیت المال مردم بین خودشون و وزیران بظاهر خداترس باشه.خدا لعنت کنه از حق مردم را اینگونه بجیب میزنند روز محشری اگر باشه یقینا جای این مردم در بهشت خواهد بود چرا که از جان و مال خودشون بشماها اعتماد کردند ولی شما چه کردید؟

    • فرشته

      من خودممبتلا به سرطان خونم هزار مشکل داریم پسرم دانشجوه ا بهقرآن نتونستم چند ماهه براش خرجی بفرستم به یاری ومدد دولت یارانه مان هم قطع شده شوهرم فرهنگی خودم خانه دارم خدددددددددددددددا......اونوقت آقازاده ها هر روز دستهگل جدید به آب میدن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج