۴۶۸۱۱۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اسنپ چت با تغییرات اساسی عرضه شد

برنامه شبکه اجتماعی اسنپ چت با پوست اندازی اساسی خدمات جستجوی خود را بهبود بخشیده است. البته این تغییرات اسنپ چت نسخه برای آیفون عرضه شده است.

فارس: برنامه شبکه اجتماعی اسنپ چت با پوست اندازی اساسی خدمات جستجوی خود را بهبود بخشیده است. البته این تغییرات اسنپ چت نسخه برای آیفون عرضه شده است.

اسنپ چت با تغییرات اساسی عرضه شد

میله ابزار جستجوی جهانی اسنپ چت به بالای این برنامه موبایلی اضافه شده و رابط کاربری آن نیز به طور کامل تغییر کرده تا رضایت کاربران هر چه بیشتر جلب شود.

قرار است نسخه اندرویدی اسنپ چت نیز به زودی با همین تغییرات عرضه شود، هر چند شرکت سازنده زمان خاصی را برای عرضه نسخه مذکور اعلام نکرده است.

بسیاری از منتقدان اسنپ چت می گویند این شرکت در برابر تغییرات در رابط کاربری و امکانات برنامه خود بسیار مقاوم بوده و اسنپ چت حالا با این کار جواب خوبی به منتقدان خود داده است.

snapchat قصد دارد به زودی سهام خود را نیز در بازار بورس عرضه کند و گفته می شود این تغییرات در برنامه یاد شده بی ارتباط با این رویداد نیز نیست.

در نسخه جدید دوست یابی و جستجوی افراد نیز تسهیل شده و می توان گروه هایی با امکانات بیشتر تشکیل داد، شناسایی ناشران اخبار و اطلاعات هم با هدف مقابله با انتشار اخبار جعلی از طریق اسنپ چت تسهیل شده و همچنین میان برهایی برای دسترسی سریع به پیام های دوستان و گپ با آنها در نظر گرفته شده است.

در تغییرات اسنپ چت علاوه بر این، با نگهداشتن و کشیدن نمایه اولیه هر فرد می توان جزییات بیشتری را در مورد وی مشاهده کرد و راحت تر می توان رویدادها و نظرات خود را به ثبت رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج