۴۶۸۱۷۸
۵۰۵۷
۵۰۵۷
پ

سلین دیون برای «دیو و دلبر» می خواند

سلین دیون خواننده کانادایی قرار است یک ترانه برای فیلم جدید «دیو و دلبر» بخواند.

روزنامه بانی فیلم: سلین دیون خواننده کانادایی قرار است یک ترانه برای فیلم جدید «دیو و دلبر» بخواند.

به نقل از‌آسوشیتدپرس، در بازسازی فیلم جدید لایو اکشن دیزنی از انیمیشن «دیو و دلبر» که موزیکال است، ترانه اصلی فیلم توسط سلین دیون خواننده کانادایی خوانده می‌شود.
سلین دیون برای «دیو و دلبر» می خواند

آهنگ این ترانه با عنوان «چطور یک لحظه برای همیشه طول می‌کشد» اثر الن منکن است که آهنگسازی برنده جایزه اسکار است که همه ترانه‌های اوریجینال «دیو و دلبر» را با همکاری هاوارد اشمن فقید خلق کرد. گفته شده این ترانه سبکی جدی دارد و شبیه موسیقی متن‌های برادوی است.

این ترانه را تیم رایس ترانه‌نویس قدیمی دیزنی و برنده جایزه اسکار که ترانه «شیرشاه»را سروده، نوشته است.

دیزنی دیروز اعلام کرد سلین دیون که خواننده ترانه انیمیشن «دیو ودلبر» در به صورت دوصدایی با پیبو برایسون بود این ترانه فیلم را می خواند و در انتهای فیلم پخش می‌شود.

البته گروه سازنده فیلم امیدوار هستند شاید ترکیبی از این دو صدا را بتوانند برای این فیلم هم فراهم کنند.

سلین دیون که سال ۱۹۹۱ هنوزخواننده نسبتا کمتر شناخته‌شده‌ای بود بای انیمشن«دیو ودلبر» خوانده بود. اکنون آن ترانه که هم اسکار بدره و هم جایهز گلدن گلوب، به اثری کلاسیک بدل شده است.

گفته شده ترانه دیگری از فیلم «دیوودلبر» با صدای آنجلا لندزبری اجرا می شود که در سکانس تالار رقص فیلم اجرا می‌شود. این ترانه را این خواننده در یک برداشت ضبط کرده است. در حالی که انیمیشن سال ۱۹۹۱ تنها یک ترانه داشت که دیون خوانده بود.

سلین دیون خواننده فرانسوی زبان سال ۱۹۸۳ و با ترانه‌ای با عنوان «از عشق یا از دوستی» در فرانسه شناخته شد. وی با ترانه «تایتانیک» شهرتی جهانی یافت.

این ترانه هنوز معروف‌ترین ترانه اوست که با عنوان «قلب من ادامه خواهد داد» تیتراژ پایانی فیلم تایتانیک بود که بیش از ۱۰ سال رکورد پرفروش ترین فیلم جهان را در اختیار داشت.

سلین دیون تاکنون بیش از دویست میلیون نسخه از دیسک‌های خود را در سراسر دنیا فروخته است. وی علاوه بر مراسم جوایز جهانی موسیقی در سال ۲۰۰۷، موفق به کسب جایزه لجند به پاس «موفقیت جهانی و مشارکت مثال زدنی‌اش در صنعت موسیقی» شده‌است.

وی که چهاردهمین فرزند خانواده‌ای بود که همه اهل موسیقی بودند، با کمک مدیر برنامه‌ها و همسر آینده‌اش رنه آنژلی که برای تأمین مالی اولین برنامهٔ او خانه‌اش را گرو گذاشته بود، به ستاره بدل شد. او به خاطر توانایی تکنیکی، صدا و شیوه خواندن قدرتمند خود معروف شده‌است.

«دیو و دلبر» ‌هنوز اکران نشده چند رکورد گذاشته است؛ از جمله رکورد تماشای آنونس که بیش از ۱۲۷ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت را ثبت کرد.

«دیو و دلبر» به کارگردانی بیل کاندون و با بازی اما واتسون بازیگر «هری پاتر» ساخته شده واستفن چبوسکی و اوان اسپیلوتوپولوس نویسندگان فیملنامه این فیلم هستند.

این فیلم داستان شاهزاده‌ای را روایت می‌کند که جادو شده و در قالب یک دیو درآمده است و تنهاعشقی واقعی می‌تواند واقعیت وجودی او را دوباره ظاهر کند. دن استیونز بازیگر «دانتون ابی» در این فیلم در نقش دیو ظاهر شده است. لوک اوانز و کوین کلاین دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم ۱۷ مارس ۲۰۱۷ روانه سینماها می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج