۴۶۸۱۹۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فیلم‌برداری فیلم Tomb Raider آغاز شد

لاراکرافت، بزرگترین باستان شناس و ماجراجوی دنیای سرگرمی، بر اساس داستانی از نسخه ریبوت بازی کامپیوتری خود که در سال ۲۰۱۳ ساخته شده‌است، قرار است باز هم به سینماها باز گردد.

وب سایت سینما گیمفا: لاراکرافت، بزرگترین باستان شناس و ماجراجوی دنیای سرگرمی، بر اساس داستانی از نسخه ریبوت بازی کامپیوتری خود که در سال ۲۰۱۳ ساخته شده‌است، قرار است باز هم به سینماها باز گردد.
فیلم‌برداری فیلم Tomb Raider آغاز شد

کمپانی برادران وارنر وظیفه ساخت این لایو اکشن بزرگ و محبوب را برعهده گرفته‌است و در آن از ستارگان و بازیگران بزرگی استفاده کرده‌است. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط کمپانی، بازیگر برنده اسکار آلیشیا ویکاندر (Alicia Vikander) در نقش لاراکرافت (Lara Croft) در فیلم حضور دارد. همچنین، والتون گاگینز (Walton Goggins) ستاره سریال مدیران فاسد (Vice Principals) و دنیل وو (Daniel Wu) بازیگر فیلم وارکرفت (Warcraft) نقشی کلیدی در فیلم دارند.

فیلم‌برداری فیلم قرار بود که در ماه دسامبر سال گذشته در بریتانیا و آفریقای جنوبی انجام شود، اما پیش تولید طولانی باعث تاخیر در فیلم‌برداری شد. خبر شروع فیلم‌برداری در ماه دسامبر توسط اکانت اینستاگرام کارگردان فیلم روئار یوثاگ (Roar Uthaug) تایید شده‌بود. اما مثل اینکه کارگردان با عوامل فنی فیلم در مورد زمان تمام شدن پیش تولید هماهنگ نبود و از به تاخیر خوردن فیلم خبر نداشت.

فیلم جدید همانند بازی کامپیوتری ساخته‌شده، نام ساده توم ریدر (Tomb Raider) را بدون هیچ پسوندی یدک می‌کشد. پایه اصلی داستان فیلم همانند بازی کامپیوتری، جستجوی لارا برای پیدا کردن پدر گمشده‌اش است، اما طبق گفته سازندگان فیلم جزئیات و نحوه جستجوی لارا با بازی کامپیوتری، تفاوت بسیار زیادی دارد. اغلب اوقات نسخه‌های سینمایی این فرانچایز در زمینه‌ی فروش از بازی‌های کامپیوتری موفق‌تر عمل کرده‌اند و حتی فروش بیشتری هم داشته‌اند. به طور مثال فیلمی که در سال ۲۰۰۰ با بازی آنجلینا جولی ساخته شد، توانست در کل جهان مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار فروش کند. حال سازندگان فیلم امیدوارند که به خاطر موفقیت بازی کامپیوتری، بتوانند فروش خوبی در سطح گیشه داشته باشند. ما هم دوست داریم که فیلم زیبایی از لارای محبوبمان ببینیم تا به سرنوشت فیلم قاتل کشیش (Assassin's Creed)، که به آن هم امید زیادی بود، دچار نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج