۴۶۸۳۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«نیمکت» آماده نمایش شد

آهنگساز فیلم سینمایی «نیمکت» درباره ساخت موسیقی این فیلم و عدم حضور آن در جشنواره فیلم فجر توضیحاتی ارائه داد.

روزنامه بانی فیلم: آهنگساز فیلم سینمایی «نیمکت» درباره ساخت موسیقی این فیلم و عدم حضور آن در جشنواره فیلم فجر توضیحاتی ارائه داد.

ستار اورکی در گفت وگو با ما گفت: «زمانی که پیشنهاد ساخت موسیقی فیلم «نیمکت» از سوی تهیه کننده و کارگردان این پروژه ارائه شد ابتدا به دلیل مشغله کاری که داشتم آن را نپذیرفتم اما بعد از تماشای فیلم بسیار مشتاق شدم تا پایان آن را دنبال کنم. به نظرم فیلم از بسیاری جهات از جمله فیلمبرداری عالی تورج منصوری، فیلمنامه و کارگردانی بی نقص فلورا سام، صداگذاری فوق العاده محسن روشن، مونتاژ استادانه واروژ کریم مسیحی و بازی های درخشان شقایق فراهانی و امین زندگانی و… قابلیت این را داشت تا در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد».
«نیمکت» آماده نمایش شد

وی افزود: «البته در تمامی ادوار جشنواره بحث سلایق همیشه مطرح بوده و هست و ایرادی نیز نمی توان به آن گرفت. همانطور که در فستیوال های بزرگ دنیا نیز هیأت داوران انتخاب هایشان براساس سلیقه شخصی است و قصد و غرضی در کار نیست. با این حال در طی چندین سالی که با فیلم های مختلف به عنوان آهنگساز همکاری داشته ام به نظرم «نیمکت» با سوژه نویی که داشت در جشنواره فجر می توانست حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد و فیلم بسیار خوش ساخت و قابل قبولی است».

آهنگساز فیلم هایی چون «فروشنده»، «جدایی نادر از سیمین» و… در پایان گفت: «البته به نظر هیأت داوران جشنواره احترام می گذارم زیرا جدا از فیلم هایی که آهنگسازی آنها را برعهده داشته ام، بسیاری از فیلم های این فستیوال را نیز ندیده ام و نمی توانم به طور قطع بگویم که کدامیک از این فیلم قابلیت حضور در بخش سودای سیمرغ را داشته اند. به امید اینکه امسال با حضور فیلم های با کیفیت، جشنواره ای پررونق را داشته باشیم و در پی آن در سال ۹۶ فیلم ها در اکران مردمی نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شوند».

در حال حاضر مراحل فنی «نیمکت» به پایان رسیده و این فیلم آماده نمایش شده است.

شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی نیا و… بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«نیمکت» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده ای را روایت می کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی اش برداشته می شود. حقایقی که وی هیچگاه تصورش را نیز نمی توانست بکند… .

مجید اوجی و ابراهیم اصغری تهیه کنندگی این فیلم را با سرمایه گذاری محمدعلی تفکر برعهده گرفته اند.

اسامی عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: فلورا سام، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، تدوین: واروژ کریم مسیحی، آهنگساز: ستار اورکی، صدابردار: آرش برومند، صداگذار: محسن روشن، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، طراحان گریم: احسان رناسی، شیوا پاک نیت، مشاور کارگردان: احمد کاوری، انتخاب بازیگران: محمدرضا شریفی نیا، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مسعود حقی، مدیر تولید: عباس دقاقی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: آرش شاه محمدی، مجری گریم: سارا اسکندری، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه های ویژه کامپیوتری: محمدرضا امامی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج