۴۶۸۶۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

درگيری پليس با اوباش مست تهرانپارس

رييس کلانتري۱۴۴ جواديه تهرانپارس گفت: در پي درگيري ماموران انتظامي فاتب با اراذل اوباش مست يک نفر از اخلال گران جامعه با تيرهاي پليس روانه بيمارستان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان : رييس کلانتري144 جواديه تهرانپارس گفت: در پي درگيري ماموران انتظامي فاتب با اراذل اوباش مست يک نفر از اخلال گران جامعه با تيرهاي پليس روانه بيمارستان شدند.

سرهنگ علي اصغر صفي خاني گفت: ماموران واحد گشت خودرويي در حين تردد در محدوده خيابان احسان به سه نفر جوان که به طور نامتعارفي در حال پرسه زدن بودند مشکوک شدند.

رييس کلانتري۱۴۴ جواديه تهرانپارس در ادامه اظهار داشت: در اين خصوص ماموران واحد گشت جهت بررسي موضوع به جوانان نزديک شده که ناگهان متهمان اقدام به فرار کرده به وسط خيابان دويدند.

اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اذعان داشت: ماموران زبده جهت دستگيري متهمان خطرناک پس از ۳ مرتبه فرمان ايست، اقدام به شليک ۳ تير هوايي شدند که اين عمل موجب شد يکي از اراذل اوباش خود را در وسط خيابان به زمين بياندازد.

وي ادامه داد: به دنبال اين موضوع يکي از اخلال‌گران با درآوردن چاقو جهت فرار از دستان پليس جلوي يک موتور سيکلت سوار در حال حرکات را گرفت و ضربه رساندن به آن قصد گرفتن موتور سيکلتش را داشت که بلافاصله ماموران انتظامي خود را به درگيري مي‌رساند.

سرهنگ علي اصغر صفي خاني افزود: در حين درگيري فيزيکي مامور و متهم چاقو به دست، مامور ديگر انتظامي به دليل حساسيت موضوع اقدام به شليک چند تير جنگي کرده که دو تير به پاي متهم و ديگري به بازوي فرد مذکور برخورد مي‌کند و زمين گير مي‌شود.

رييس کلانتري۱۴۴ جواديه تهرانپارس در پايان خاطر نشان کرد: در نهايت تمامي متهمان دستگير و در بررسي از آنان مشخص گرديد که که همگي مست بوده واز اراذل اوباش به نام منطقه هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زبده بودنش از کجا بر شما آشکار شد!!!!!!!

    • بدون نام

      بنام؟!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج