۴۶۸۷۵۴
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

تیر مخالفان روحانی به سنگ خورد

حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور است. او در اغلب جلسات هیات دولت شرکت می‌کرد و در برخی موارد نیز در کنار حسن روحانی قرار می‌گرفت. فریدون به عنوان عضو همراه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در جلسات نهایی مذاکرات ایران وگروه ۱+۵ حضور داشت. حواشی درباره او زیاد بوده است.

روزنامه آرمان: حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور است. او در اغلب جلسات هیات دولت شرکت می‌کرد و در برخی موارد نیز در کنار حسن روحانی قرار می‌گرفت. فریدون به عنوان عضو همراه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در جلسات نهایی مذاکرات ایران وگروه ۱+۵ حضور داشت. حواشی درباره او زیاد بوده است.
مخالفان حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، هر بار که بهانه برای هجمه به دولت ندارند، پای فریدون را به میان می‌کشند، او را عضو باند سرخه‌ای‌ها می‌دانند و از انتساب برخی از مشکلات اقتصادی به وی پروایی ندارند. حتی درگذشته شایعاتی درباره بازداشت وی منتشر شد، اما بعد از چند روز فریدون در رسانه‌ها حضور یافت تا تیر مخالفان دولت به سنگ بخورد.
در پرونده فریدون همکاری می‌کنیم
مشخص است که روحانی ابایی از رسیدگی به پرونده برادرش ندارد و حسین فریدون هم رفتاری عادی در مواجهه با این شایعات دارد. این روزها باز هم بازار شایعات داغ شده است؛ بر همین اساس روز گذشته مصطفی پورمحمدی در جایگاه وزیر دادگستری به این موضوع واکنش نشان داد و از اعلام آمادگی وزارت دادگستری برای همکاری با قوه قضائیه در پرونده«حسین فریدون»خبر داد. مصطفی پورمحمدی در پاسخ به سوالی درباره اتهامات وارده به برادر رئیس‌جمهور گفت: مراجع دادرسی وشعب دادگاه یا دادسرا باید به این موضوع برسند و اعلام کنند و تا جایی که من اطلاع دارم، چیزی در این باره گفته نشده است.
وی درپاسخ به سوالی درباره اینکه آیا شما حاضر به همکاری با قوه قضائیه درباره پرونده فریدون هستید، تصریح کرد: بله، چطور همکاری نکنیم؟ ما عضو قوه قضائیه هستیم، اما این فعالیت و اقدام و اعلام خبر برای شعبه است. روال این است که پرونده‌ای در شعبه باشد، کسی متهم شود، احضار شود تا متهم دفاع کند و اگر محکوم شد، قابل انتشار است.
راز سکوت روحانی
حسن روحانی این روزها سکان قوه مجریه را در دست دارد. مخالفان روحانی همواره دلیل عدم برخورد با ‌فریدون را نسبت وی با رئیس جمهور می‌دانند، اما آگاهان به کذب بودن این ادعا آگاه هستند، چرا که رئیس‌جمهور یک حقوقدان است و به‌خوبی می‌داند قانون و مقررات اجازه جلوگیری از رسیدگی به پرونده اقوام رئیس جمهور را نمی‌دهد و واضح است اگر در پرونده یکی از اقوام روحانی مشکلی وجود داشته باشد، از پیگیری آن توسط قوه قضائیه تا به نتیجه رسیدن استقبال خواهد کرد.
برخی واکنش‌ها هم جالب است، مثلا احمد توکلی نماینده سابق مجلس گفته است: «سکوت آقای روحانی در قبال جرم‌های برادرش ناپسند بوده است؛ این سکوت به نفع دولت و آقای روحانی نیست و باید هرچه سریع‌تر موضع اصلی خود را در قبال برادرش مشخص کند.» این سکوت روحانی معانی زیادی دارد که هر شخصی از ظن خود آن را تفسیر می‌کند، اما نزدیک‌ترین معنای این سکوت حفظ آرامش جامعه و میدان‌ندادن به دلواپسان برای برهم‌نزدن آرامش کشور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوند حافظ حق است

    • بدون نام

      فکر کنم چند وقت دیگر همانطور که اقایان در موضوع حقوقهای نجومی گفتند که از دولت باید بابت این موضوع تشکر کرد حالا هم حتما ملت باید از ایشون تشکر کنه رورنامه ارمان ودوستان وارد رینگ شدند جهت حمایت

    • سجاد

      چه متن بچه گانه ای یود. فقط از روحانی تعریف کرده بود توش . تابلو

    • بدون نام

      بیایید دست به دست هم درروز انتخابات به آقای روحانی رای دهیم تا ایران را این چهارسال دوم نابود کنه ومارا دق مرگ بده ,

      پاسخ ها

      • شاهین

        انشالا روحانی ریس جمهور سال اینده بشه وهمه بدخواها دق بکنند

      • بدون نام

        همین الانشم نابوده
        مملکت رو پرت کرده ته دره

    • بدون نام

      نترس خواه نخواه روحانی رییس جمهوره,همه مون میدونیم رای گیری ها سرکاریه,,رییس جمهور را دولت تعین میکنه اونم پشت پرده,,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج