۴۶۸۸۱۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

روایت متیو مک‌کانهی از ریسک بزرگ زندگی اش

متیو مک‌کانهی، ستاره‌ی مطرح هالیوود که سه سال پیش موفق به کسب اسکار هم شد، می‌گوید از واکنش پدرش نسبت به تصمیم بازیگر شدنش واهمه داشته است.

وب سایت فیلم نت نیوز: متیو مک‌کانهی، بازیگر فیلم‌هایی چون بین‌ ستاره‌ای(Interstellar)، ماد(Mud) و سریال کارآگاه حقیقی(True Detective) وقتی در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ وارد حرفه‌ی بازیگری شد، در دانشگاه تگزاس به تحصیل در رشته‌ی حقوق مشغول بود و در آن زمان به نظرش می‌رسید که هرگز نخواهد توانست مسیر حرفه‌ای اش را تغییر دهد و به بازیگری روی بیاورد. چرا که می‌ترسید با این تصمیم، پدرش او را از خانواده طرد کند.
روایت متیو مک‌کانهی از ریسک بزرگ زندگی اش

این بازیگر اسکاری در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با سی‌ان‌ان که به مناسبت اکران فیلم جدیدش طلا برگزار شده بود، حقایقی را در مورد ورودش به مسیر سینما بازگو کرد و گفت:«من مسیر خانواده‌ام را دنبال نکردم. من داشتم در داشنگاه حقوق می‌خواندم… و یادم می‌آید که در سال دوم تحصیلم تصمیم گرفتم به او بگویم که می‌خواهم تغییر مسیر بدهم و به کلاس‌های سینمایی بروم. واقعاً فکر می‌کردم که بگوید «مگر از روی جناره‌ام رد شوی. عمراً بگذارم.»

اما پدر مک‌کانهی واکنش غافلگیر کننده‌ای نشان داده بود: « مکث کرد، و یادم است که گفت «خیلی خب، ولی نصفه و نیمه انجامش نده». و همین. تمام حرفش همین بود.»

اما با اینکه پدرش نسبت به تصمیم او واکنش خیلی خوبی نشان داد،‌ مشکلاتی سر راه دانشگاهش پیش آمد. مک‌کانهی می‌گوید: «من سر کلاس‌های دانشگاه پیجر با خودم می‌بردم. همیشه با خودم می‌گفتم اگر این پیجر وسط درس هم زنگ بخورد، من کلاس را ترک می‌کنم و می‌روم سر تست بازیگری‌ام. که آن زمان فقط برای باز در تبلیغات و آگهی تلویزیونی بود. برای همین پیش استادهایم می‌رفتم و می‌گفتم «ببینید، من دارم برای دستیابی به حرفه‌ی خودم تلاش می‌کنم و می‌خواهم بعد از دانشگاه آن را ادامه بدهم. اگر من غیبتم سر کلاس‌ها زیاد بود می‌شود شما فقط به من یک نمره‌ی C بدهید؟ من سر امتحانات نهایی حاضر می‌شوم، ولی فقط نمره را بهم بدهید.» من در دوران دانشگاهم کلی نمره‌ی C گرفتم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج