۴۶۸۹۲۴
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

مشاور هاشمی: شایعه تغییر صورت آیت‌ الله بعد از مرگ دروغی وقیحانه است

غلامعلی رجایی، مشاور مرحوم آیت الله هاشمی در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت: کاش جنگ عده ای را با خودش می برد. مثل سیلی که ناگاه می آید وهرچه را سرراهش هست با خودش جمع می کند ومی برد. البته معلوم است که خیلی ها که درجنگ بودند -ازجمله خود من و برخی که اخیرا دردروغی وقیحانه پا را از دایره دین وانصاف بیرون نهاده ودریک هرزه پراکنی از تغییر صورت هاشمی پس از مرگ سخن گفته است.

خبرآنلاین: غلامعلی رجایی، مشاور مرحوم آیت الله هاشمی در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت: کاش جنگ عده ای را با خودش می برد. مثل سیلی که ناگاه می آید وهرچه را سرراهش هست با خودش جمع می کند ومی برد.

در ادامه این یادداشت آمده است: البته معلوم است که خیلی ها که درجنگ بودند -ازجمله خود من و برخی که اخیرا دردروغی وقیحانه پا را از دایره دین وانصاف بیرون نهاده ودریک هرزه پراکنی از تغییر صورت هاشمی پس از مرگ سخن گفته است.- پای رفتن مان لنگ بود ولایق دیدار یار نبودیم و حال و روزمان شد این.

من این را با اکراه وفقط برای درج درتاریخ و برای اینکه دروغی را تکذیب کرده باشم می نویسم وخدا را هم بردرستی سخن خویش گواه می گیرم که آن شب تلخ در موقع غسل هاشمی بزرگ و مظلوم با تنی محدود از جمله دونوه امام ،سید حسن آقا و آقا سیدیاسر و دو فرزند ایشان مهدی و یاسر و چند نفراز بچه های جماران که متکفل غسل بودند حضورداشتم.

خدای شاهد است که با ۶۰ سال عمری که از خداگرفته ام وچهره بعضی انسانها را پس ازمرگ چه شهید و چه غیرشهید کم ندیده ام چهره ای را کمتر به نورانیت وآرامشی را کمترهمانند آرامش هاشمی در بسترمرگ دیده ام.هاشمی عزیز چنان آرام بود که انگارخسته از بی خوابی یی به درازای دهها سال، به خوابی عمیق فرورفته است ومن که ساعت ده صبح همان روزشاهد سخن گفتن توام با لبخند او با خود بودم، باورم نمی شد این همان هاشمی سرحال و شادمان آن روزصبح است که اکنون بی جان برتخت کهنه ای افتاده وتسلیم محضرحق است، گریان به چشمان بسته اش می نگریستم و دردل نجوا می کردم که انشالله الآن چشمان نافذش را بازمی کند وبرمی خیزد. آرزویی محال.

حین غسل،چندبار وسوسه شدم با موبایل از پیکر بی جان وآرام درمحضرحق هاشمی فیلم وعکس بگیرم اما از وی وفرزندان غمزده و بهت زده زده ومبهوت چهره نورانی پدرحیا کردم وکاش می گرفتم تا راه را بر این هرزه گویی های برخی بسته باشم.

درمصاحبه ای گفتم ابعاد مظلومیت هاشمی با شهید مظلوم بهشتی قابل مقایسه نیست .یکی اش اینکه آن مظلوم اول، حداکثر دوتا سه سال ازدست دوست وغیردوست جفا دید و بلای مظلومیت کشید واین مظلوم دوم،بیش از سی وچند سال مظلومیت دید. دیگراینکه پس ازشهادت مظلوم اول، دامنه تخریبهای علیه او تقریبا فرونشست ولی پس ازارتحال این مظلوم دوم تخریبها ادامه داشته ودارد .

چند روزپس ازارتحال، که هنوز کفن هاشمی خشک نشده کسی را به سیما آوردند تا او را با زبیر مقایسه ولقب مفسد فی الارض به اوبدهدو هاشمی را ساکت فتنه بنامد.

از صمیم دل دعا می کنم برخی ها که جفا می کنند و پس از مرگ هم به مرده لگد می زنند به خود بیایند و توبه کنند. شاید توبه شان پذیرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      مردم با انتخاب ايشان همه امدند و براي بدرقه ايشان به سوي خدا باز امدند ،مردم بين واقعيت و دشمني را ميفهمند. روحش شاد

    • مرتضی

      باباچراالکی شایعه میکنیدگناه داربخداباچهری زشت محشورمیشیداین آقافوت کرددیگه چراپشت سرش صفحه میبندیدخداروخوش نمیادبخدادل رهبرروبااین حرفاتون بدردمیاریدتوروخدابس کنیددیگه خوانوادش چه گناهی کردن که نمیزاریدراحت باشن هرروززخمشون تازمیکنیدبس کنیدبسه دیگه

    • بدون نام

      روحش شاد

    • صبا

      محبوبیت هاشمی در تشییع بی نظیر اودیده شد ،آنقدر محبوب بود که جماعتی چنان گسترده به عشق او آمدند،بگذار دروغگویان وفرصت طلبان هرچه میخواهند بگویند،حقیقت در قلب مردم ودر رفتارهایشان مشهود است

    • اميد

      هاشمي درقلب تمام كساني جاداردكه اوتنهايشان نگذاشت.روحش شاد.

    • احمدحسن نژاد

      خدارحمت کند

    • یک رزمنده جنگ

      وقتی خادم مسجد حرمتش را نگه ندارد از دیگران چه انتظار ..هرگونه بی حرمتی به ایشان روا دارند وقتی که رضایت قلبی ارباب حلقه ها را درپی دارد وچاکران درچاپلوسی وتملق وتحصیل اعتبار بی ارزش دنیوی گوی سبقت را از هم میربایند.وحربا صفت رنگ عوض میکنند.جامعه شاهد خواهدبود بدخواهان خود چگونه دار دنیا را ترک خواهندکرد..امید است تا اولین سالگرد رحلت ایشان آسیب جدی به کشور وملت وارد نشود کمی دورتر افق را باید دید.

    • ژکس

      من خودم شخصا دوسشون داشتم
      ولی این که میگید چهره بهت زده و غم زده مهدی یه کم ...
      اخه از فیلمی که ازیشان پخش شده بوده خیلیم بهت زده نبودن

    • بدون نام

      سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست
      قیمت سنگ نیفزاید وزر کم نشود.هاشمی در دل مردم جا داره

    • بدون نام

      خیلی بی انصافیه که خدمات ایشان فراموش شودواینطوربیرحمانه درباره ی آقای هاشمی قضاوت شود

    • آقایی از همدان

      چرا نظرات ما رو چاپ نمیکنی اخبار داغ؟
      ....
      4خط نظر گذاشتم

    • بدون نام

      بغض و کینه تا چه حدی است که به مرده هم لگد میزنند . خجالت بکشید چطور جواب مردم را ندیدید ؟ البته چشم بینا میخواهد که ندارید.

    • بی نام

      بابا خسته شدیم از این خبذها به فکر بیکاری چوانان و اوضاع اقتصادی مملکت باشین این چیه هی میگن آقای هاشمی چطوری فوت کرد و نکرد گذشت خدا بیامرزه دش زمستونه نزدیک عیده مشکلات رو رفع کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج