جاباما
۴۶۸۹۴۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اچ تی سی: خبری از ساعت هوشمند نیست

هفته گذشته تصاویری از یک ساعت هوشمند با برند HTC و آندرآرمور منتشر شد که نشان می داد این کمپانی تایوانی در حال کار بر روی ساخت ساعتی برای حضور در این بخش از بازار است. اما در حالی که تکذیب کردن به روال عادی این روزها تبدیل شده، HTC نیز ساخت یک ساعت اندرویدی را تکذیب کرد.

مجله سخت افزار: هفته گذشته تصاویری از یک ساعت هوشمند با برند HTC و آندرآرمور منتشر شد که نشان می داد این کمپانی تایوانی در حال کار بر روی ساخت ساعتی برای حضور در این بخش از بازار است. اما در حالی که تکذیب کردن به روال عادی این روزها تبدیل شده، HTC نیز ساخت یک ساعت اندرویدی را تکذیب کرد.
اچ تی سی: خبری از ساعت هوشمند نیست

بر اساس اطلاعاتی که وب سایت Verge به نقل از android police منتشر کرده، اچ تی سی در بیانیه ای رسمی اعلام کرد این شرکت هیچ گونه برنامه ای برای ساخت یک ساعت هوشمند اندرویدی ندارد. این در حالیست که از سال ۲۰۱۴ شایعاتی درباره معرفی شدن اسمارت واچ های اچ تی سی به بازار مطرح شده بود و حتی تصاویری از نمونه های اولیه آنها نیز در رسانه ها منتشر شده بود. همچنین android police به نقل از منابع مطلع خبر داده تصویری که در ابتدای هفته از ساعت مشترک HTC و آندرآرمور منتشر شده بود نیز مربوط به یک نمونه اولیه قدیمی است که هرگز به مراحل بالاتر تولید نرسید و در حال حاضر نیز تصمیمی برای تولید آن وجود ندارد.
اما در کنار این موارد باید به رابطه دوستانه HTC و گوگل نیز اشاره کرد. همان طور که در سال ۲۰۱۶ همکاری مشترک این دو شرکت منجر به تولید تلفن هوشمند بسیار موفق پیکسل شدند ممکن است ساعت هوشمند گوگل که شایعاتی مبنی بر معرفی آن در اوایل ساعت ۲۰۱۷ منتشر شده نیز در همکاری مشابهی ساخته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج