۴۶۹۰۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قابلیت Stories به نیوز فید فیسبوک می آید

اگرچه ممکن است قابلیت استوریز در اینستاگرام به نظر کپی برداری از اسنپ چت به نظر بیاید، اما واقعیت این است که هویتی مستقل برای خود یافته و توانسته در بین کاربران اینستاگرام به موفقیت قابل توجهی دست یابد. حالا به نظر می رسد که فیسبوک هم قصد دارد این قابلیت را در اپلیکیشن موبایلی خود به کار گیرد.

وب سایت تک شات: زمانی که قابلیت استوریز در اینستاگرام معرفی شد، بسیاری از افراد به شباهت آن با اسنپ چت اشاره کردند. باید گفت گرچه ممکن است این قابلیت به نظر کپی برداری از اسنپ چت به نظر بیاید، اما واقعیت این است که هویتی مستقل برای خود یافته و توانسته در بین کاربران اینستاگرام به موفقیت قابل توجهی دست یابد. حالا به نظر می رسد که فیسبوک هم قصد دارد این قابلیت را در اپلیکیشن موبایلی خود به کار گیرد.
قابلیت Stories به نیوز فید فیسبوک می آید

فیسبوک در این خصوص به TechCrunch گفته است: «فیسبوک مدتهاست محل به اشتراک گذاری مطالب با دوستان و خانواده بوده است، اما روش به اشتراک گذاری مطالب توسط مردم به سرعت در حال تغییر است. این روش ها نسبت به پنج یا حتی دو سال پیش تغییر کرده است؛ مطالب بصری تر هستند، و نسبت به گذشته از عکس و ویدیو بیشتر استفاده می شود. ما می خواهیم که به اشتراک گذاری عکس ها و ویدیوهای خلاقانه را برای کاربران خود سریع و لذتبخش کنیم.»
قابلیت Stories به نیوز فید فیسبوک می آید

همانطور که در اسکرین شات ها می بینید، نحوه عرضه استوریز در اپلیکیشن فیسبوک دقیقا مشابه این قابلیت در اینستاگرام است. استفاده از آن نیز به همان شکلی است که در اپلیکیشن اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد، و بنابراین قابلیت شناخته شده ای برای کاربران خواهد بود. تنها تفاوت مهم این است که این استوری خود را با دوستانتان در فیسبوک به اشتراک می گذارید و نه بر روی اینستاگرام!

در حال حاضر این قابلیت فقط در دسترس کاربران iOS و اندروید در کشور ایرلند است، اما انتظار می رود به زودی در اختیار کاربران بیشتری در سراسر جهان قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج