۴۶۹۰۴۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بعضی وقت‌ها ناکامی هم برای آدم خیر به دنبال دارد؛

رستمی: برخی اوقات ناکامی هم خیر است

کیانوش رستمی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو پس از این که نتوانست در رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم لیگ برتر وزنه‌برداری نتیجه‌ای بگیرد، گفت: به دلیل عرق خاصی که به تیم ذوب آهن داشتم در این مسابقه شرکت کردم.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، کیانوش رستمی قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو پس از این که نتوانست در رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم لیگ برتر وزنه‌برداری نتیجه‌ لازم را برای تیم وزنه‌برداری ذوب آهن اصفهان بگیرد، اظهار داشت: قبلا تمریناتی داشتم و وزنه‌های خوبی زدم، اما شرایط مسابقه فرق می‌کند. برای این مسابقه هم بیش از دو، سه روز تمرین نداشتم در یک ضرب یک حرکت انجام دادم که البته ۲۴ کیلوگرم زیر رکورد المپیکم بود و در دو ضرب هم اوت شدم. باز هم خدا را شکر که تنم سالم است. ان‌شاء‌الله در میادین دیگر شرکت می‌کنم و افتخاری برای کشورم به دست می آورم. خیلی اتفاقات دست به دست هم داد که نتوانستم نتیجه‌ بگیرم. بعضی وقت‌ها ناکامی هم برای آدم خیر به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این مدت درگیری زیادی داشتم و نتوانستم تمریناتم را انجام دهم. از طرفی مکان تمرینی مناسبی هم در اختیار نداشتم. فقط به خاطر عرقی که به تیم ذوب آهن داشتم و وظیفه‌ داشتم در هفته چهارم لیگ برتر شرکت کنم، در این مسابقات حاضر شدم. اما به نظرم ورزشکار بعد از المپیک باید پنج شش ماه استراحت کند و این مساله که بعد از المپیک دوباره در مسابقه شرکت کند اصلا صحیح نیست.

او در پاسخ به این پرسش که چرا با ذوب آهن قرارداد بست و به خودش استراحت نداد؟ گفت‌: قبل از المپیک با تیم ذوب‌آهن قرارداد بستم. رکوردهایم در المپیک برای مسابقه اول لیگ محاسبه شد، چند مسابقه نیز شرکت نکردم تا این که در هفته‌ چهارم برای ذوب‌آهن بر روی تخته رفتم که این اتفاق افتاد. ذوب آهن اکنون عقب افتاده است که امیدوارم موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشید

      این آقای رستمی که هیچ مربی رو قبول نداره، بگه از المپیک چن ماه گذشته؟؟
      و
      اینکه بجای شومن باز یا جلوی دوربین تلویزیون و گدایی پول از فرماندار و استاندار و رییس هیئت و.....اگه به تمریناتش میپرداخت، الان میتونست وزنه بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج