۴۶۹۱۷۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

روشن: مشکل اصلی هیات مدیره استقلال است

پیشکسوت استقلال گفت: اگر اعضای هیات مدیره دور یک میز بنشینند نمی‌شود جلوی آنها میوه‌ای گذاشت که نیاز به چاقو داشته باشد چون ممکن است همدیگر را بزنند.

خبرگزاری مهر: حسن روشن در خصوص مسائل مربوط به باشگاه استقلال گفت: قبلا هم در صحبت‌هایم گفته بودم که مشکل اول و اصلی مسائل فنی این تیم نیست. بلکه مشکل اعضای هیات مدیره این باشگاه هستند که کمترین اشراف را به مسائل فوتبالی دارند.

مهاجم پیشین آبی‌ها گفت: اعضای هیات مدیره علاوه بر این که بر مسائل فوتبالی اشراف ندارند، با یکدیگر هم رابطه خوبی ندارند. رابطه شان در حدی است که اگر دور یک میز جمع شوند، نمی‌شود روی آن میز میوه ای گذاشت که احتیاج چاقو داشته باشد. چون ممکن است آنها با چاقو یکدیگر را بزنند.

وی گفت: همیشه از من در خصوص مسائل فنی استقلال سئوال می‌شود. به شما راستش را می‌گویم. من بازی های استقلال را نگاه نمی‌کنم و فقط نتایج آن را دنبال می کنم. بازی ها را نگاه نمی‌کنم چون خیلی اوقات اعصابم نمی کشد که این بازی ها را نگاه کنم. اما اصلی ترین دلیلش این است که همیشه در خصوص مسائل فنی استقلال از من سئوال می‌شود از آنجایی که بنا ندارم دروغ بگویم، بازی ها را نگاه نمی‌کنم که راحت بگویم ندیده‌ام.

روشن گفت: البته من منصوریان را شخصا دوست دارم چون یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ استقلال بود. او بازیکن زحمتکشی بود و مردم و هوادارن هم او را دوست دارند. اما همانطور که قبلا گفته بودم استقلال نام بزرگیست و باید مربیان با تجربه تری هدایت این تیم را بر عهده بگیرند. استقلال نیاز به یک مربی بزرگ خارجی دارد. نه مثل این «ویچ میچ» هایی که در این سالها به فوتبال ما آمده اند. یک مربی بزرگ مثل رایکوف.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: اگر استقلال صاحب یک منصور پورحیدری شد که سالهای سال به او تکیه کرده بود و به داشتنش می‌بالید، دلیلش این بود که منصور کنار دست رایکوف بزرگ کار را یاد گرفته بود و اینطوری بود که او شد منصور پورحیدری. الان هم باید یک مربی مثل رایکوف آن زمان به استقلال بیاید و مردانی مثل منصوریان و یا هر کس دیگری که ادعای استقلالی بودن دارد کنار او بایستد و کار یاد بگیرد تا باشگاه ما دوباره صاحب یک منصور پورحیدری شود و سالیان سال از خدمات او بهره بگیرد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص مشکلات فنی این تیم گفت: شاید یکی از عواملی که مانع از نتیجه گرفتن در این فصل شده، بی اعتقادی کادر فنی به ترکیب ثابت باشد. در دنیای فوتبال ثابت شده که داشتن یک ترکیب ثابت به مراتب بهتر از یک ترکیب متغیر است.

وی در خصوص مباحث ایجاد شده در خصوص محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات زمستانی گفت: مدیریت باشگاه بر عهده مدیرعامل است نه عوامل دیگر و اگر اتفاقی هم بیفتد طبیعی است که مدیرعامل باید پاسخگو باشد و از حق خود دفاع کند. اینجاست که من می‌گویم خدا پدر آقای فتح الله زاده را بیامرزد که با آن هیات مدیره نه خیلی قوی، خوب کار می کرد. او خودش می‌برید و می‌دوخت. تصمیم می‌گرفت حجازی را بیاورد، می‌آورد و تصمیم می‌گرفت حجازی را بردارد، برش می داشت. الان می‌گویم کار درست را فتح الله زاده می‌کرد.

روشن با اشاره به خلاء وجود یک کمیته فنی در باشگاه خاطر نشان ساخت: در ساختار باشگاه وجود کمیته فنی دیده شده است و من نمی‌دانم چرا باشگاهی مثل استقلال نباید کمیته فنی داشته باشد. در یک باشگاه دارای ساختار این کمیته فنی است که سرمربی را (با فکر) انتخاب می‌کند و در طول فصل هم تیم چه ببازد و چه ببرد از انتخاب خودش تمام قد دفاع می‌کند. ولی ما در استقلال خلاء یک کمیته فنی مجرب و کار بلد را احساس می‌کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خاتمه بیان داشت: من منصوریان را دوست دارم و حالا که او سرمربی استقلال است دوست دارم نتیجه بگیرد. اول به خاطر نام بزرگ استقلال و هواداران خوب این تیم و دوم به خاطر خود منصوریان. لذا به او توصیه می‌کنم که حواسش را این روزها حسابی جمع کند و نسبت به مسائل پیرامونش دقت داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بااااادددد

      یشکسوتی که ادب حرف زدن رو نداره .

    • بدون نام

      دقیقا همین مطلب درسته ، کادر فنی مشکل داره

    • بدون نام

      البته یکی ازمشکلات استقلال شما هم هستین استقلال حداقل 200الی 300تا پیشکسوت داره اما هیچ کدوم به اندازه شما مصاحبه نمیکنن انتقاد نمیکنن شما جوری رفتارمیکنین انگارفقط شما یه نفرپیشکسوت هستین وفقط شما درست میگین ادم رفتار علی اقا پروین یابقیه پیشکسوتهارو با شما مقایسه میکنه می بینه که شما خودتون یکی از عوامل حاشیه ساز استقلال هستین

    • بدون نام

      ویچ میچ نه بابا برو الان باید بگی رفرش مفرش بشکه آب

    • بدون نام

      توکه ازعلی پروین بزرگترومحبوبترکه نیستی.کِی آقای پروین اینقدرمصاحبه وحاشیه درست کرده.همش انتقادبلدی.اگه فرگوسن یاگواردیولا راهم بزارن مربی استقلال بازهم انتقادمیکنی.
      بسه دیگه حالمون بهم خوردازکارات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج