۴۶۹۱۷۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

بیمارستان میلاد جایگزین بیمارستان شریعتی می شود

رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیش از نیمی از جمعیت کشور و حدود ۵.۲ میلیون نفر مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و در استان اصفهان ۳.۲ میلیون نفر یعنی ۶۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، در جلسه‌ای با حضور رسول زرگرپور و نوربخش، رئیس سازمان تأمین اجتماعی و تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و برخی از نمایندگان تشکل‌های کارگری استان، در خصوص آخرین وضعیت احداث بیمارستان میلاد، هتل هما و بیمه‌های درمانی کارگران بحث و تبادل نظر شد.

سید تقی نوربخش در این جلسه اظهار داشت: بیش از نیمی از جمعیت کشور و حدود ۵.۲ میلیون نفر مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و در استان اصفهان ۳.۲ میلیون نفر یعنی ۶۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

وی با بیان اینکه ماهانه بیش از ۵ هزار میلیارد تومان مصارف این سازمان است، گفت: در برخی از مواقع مانند اسفندماه بیش از ۷ هزار میلیارد تومان در یک ماه مصارف این سازمان است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه این سازمان ماهانه حدود ۳ هزار و چهارصد میلیارد تومان مستمری برابر عدد یارانه‌ها مستمری پرداخت می‌کند، مطرح کرد: در این سازمان ماهانه حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه‌ درمان پرداخت می‌شود.

نوربخش به بخش درمان اشاره کرد و بیان داشت: بیمارستان شریعتی، بیمارستانی قدیمی است و از یک سال قبل اقدامات جدی برای احداث بیمارستان میلاد به ‌عنوان بیمارستان جایگزین بیمارستان شریعتی صورت گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به سازه‌ بیمارستان شریعتی و قدمت این بیمارستان، احداث بیمارستان جایگزین یکی از مطالبات ۲۰ ساله‌ مردم اصفهان بود.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه زمین این بیمارستان خریداری شد و مجوزات لازم در حال پیگیری است، ابراز داشت: اقدامات لازم صورت گرفت و تأمین مالی این بیمارستان در بودجه‌ سال ۹۶ مصوب خواهد شد و سپس عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

نوربخش خاطرنشان کرد: این امر اقدام بسیار مؤثری در جهت رفع بخشی از مشکلات درمانی استان اصفهان است.

وی با اشاره به ساخت هتل هما ادامه داد: سال‌های قبل زمینی تحویل مجموعه هما شده بود و این مجموعه به سازمان تأمین اجتماعی منتقل شد و باید پیگیری‌هایی در این زمینه صورت می‌گرفت و با توجه به ظرفیت‌های ذاتی و تاریخی که شهر اصفهان دارد ساخت هتل در دستور کار قرار گرفت که می‌تواند درآمد ملی به دنبال داشته باشد.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی گردشگری و صنعت توریسم را بحث جدی خواند و اضافه کرد: پس از توفیق دولت در برجام توسعه‌ خوبی در این بخش صورت گرفت و به نسبت سه سال قبل میزان ورود گردشگران ۷ برابر گسترش یافت.

نوربخش تصریح کرد: با مساعدت‌های جدی استاندار اصفهان، اقدامات حقوقی در واگذاری زمین انجام شد و صورت‌جلسه به امضا رسید.

وی از حمایت‌های استاندار اصفهان در جهت توسعه‌ بخش درمانی و سلامت و هم توسعه‌ گردشگری در استان تقدیر کرد.

رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در این دیدار بر همکاری و همدلی مدیران استان با سازمان تأمین اجتماعی برای پیشبرد هرچه سریع‌تر برنامه‌ها تأکید کرد.

استاندار اصفهان افزود: استان اصفهان با حدود ۹ هزار واحد صنعتی یکی از استان‌هایی است که تأمین اجتماعی در آن پررنگ و مشهود است.

این مسؤول با تأکید بر همکاری و همدلی مدیران استان با سازمان تأمین اجتماعی برای پیشبرد هرچه سریع‌تر برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان گفت: مدیریت ارشد استان از تمام پتانسیل خود برای وفاق، همدلی و وحدت رویه بهره خواهد گرفت.

زرگرپور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان مبنی بر تهاتر و صدور مجوز برای احداث هتل هما و بیمارستان میلاد عنوان کرد: خوشبختانه هم اکنون شاهد حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در استان اصفهان هستیم به‌ گونه‌ای که بسیاری از پرونده‌های مورد اختلافی دستگاه‌های اجرایی در دولت تدبیر و امید به توافق همکاری انجامید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبر حقیقت

      سلام - اگه تبدیل به بیمارستان ترامپ هم بشه ریشه کار و عدم سو مدیریت خراب است و قصر طلا هم که بشه اصل رسیدگی و جوابگویی صحیح نباشه یعنی صفر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج