۴۶۹۲۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

دکوراسیون ۲۰۱۳ و چند ایده برای سال جدید

تازه وارد سال جدید شده ایم و می توانیم با چند تغییر ساده حال و هوای خانه را نیز تغییر دهیم. ایده هایی که در این مطلب ذکر شده اند هزینه چندانی ندارند. حتی می توانید با استفاده های متفاوت از وسایل موجود در خانه تغییرات دلخواه را ایجاد کرد.

دکوراسیون 2013 و چند ایده برای سال جدید
برترین ها: تازه وارد سال جدید شده ایم و می توانیم با چند تغییر ساده حال و هوای خانه را نیز تغییر دهیم. ایده هایی که در این مطلب ذکر شده اند هزینه چندانی ندارند. حتی می توانید با استفاده های متفاوت از وسایل موجود در خانه تغییرات دلخواه را ایجاد کرد. به طور مثال، با استفاده از پرده های قدیمی، مبلمان خانه را نونوار کرد. یا با یک سطل رنگ شاد و جیغ دیواری را به یک اثر هنری تبدیل کرد.

دکوراسیون 2013 و چند ایده برای سال جدید
رنگ های غیرمنتظره

اگر به نصب نقاشی یا اثر هنری روی دیوار تمایلی ندارید، می توانید با ایجاد یک تضاد رنگی نگاه ها را به مکان موردنظر جذب کنید. طراح این اتاق برای ایجاد یک اثر هنری زیبا، کتابخانه خالی را به رنگ نارنجی رنگ کرده است. برای جلوه بیشتر این رنگ می توانید از پتوی کوچک رومبلی، کوسن یا حتی گل های نارنجی نیز استفاده کنید. به عقیده این طراح، اشتباه بیشتر مردم این است که کمدها و قفسه های خود را با انواع ظروف و وسایل پر می کنند.


دکوراسیون 2013 و چند ایده برای سال جدید

توجه به طرح

اگر از طرح و نقش برای دیوارهای خانه می ترسید یا دوست ندارید، می توانید به طور زیرکانه ای از آنها در دکوراسیون خانه بهره بگیرید. برای این منظور مثلا می توانید از پارچه نقش و نگار دار برای پرده هایی استفاده کنید که همیشه به صورت جمع شده در کناره های پنجره قرار دارند. برای جاذبه بیشتر این ایده می توانید کوسن هایی از همان پارچه پرده ای استفاده کنید تا با هم مطابقت داشته باشند.


دکوراسیون 2013 و چند ایده برای سال جدید

احیای دوباره وسایل

از وسایل و دکوری های موجود در خانه می توانید استفاده دیگری داشته باشید. به طور مثال، انگلیسی ها همیشه از پرده به جای رومبلی و از رومبلی به جای بالشت استفاده می کنند. این سلسله را می توان ادامه داد و از وسایل مختلف استفاده های متفاوت داشت. یا مثلا اگر قابی در خانه دارید که رنگ و روی آن رفته است می توانید دوباره رنگ کنید. یا مثلا برای لامپ ها یا چراغ های خود فیلترهای رنگی خریداری کنید تا نمای متفاوتی به خانه ببخشند.


دکوراسیون 2013 و چند ایده برای سال جدید

ترکیب سبک ها

همه فضای خانه خود را به طراحی کلاسیک یا مدرن اختصاص ندهید. سعی کنید میان همه گزینه های مدرن، وسیله ای سنتی و کلاسیک نیز بگنجاید. این کار باعث جلب توجه بیشتر می شود.


دکوراسیون 2013 و چند ایده برای سال جدید

سقف های شیشه ای

سقف شیشه ای؟ براق؟ درخشان؟ بله. می توانید سقف خانه خود را با رنگ زیبا و جلا براق کنید به طوری که بدرخشد و برق بزند. این مد سال ۲۰۱۳ در طراحی یا نوسازی خانه هاست. نمای جالب توجهی نیز دارد.


دکوراسیون 2013 و چند ایده برای سال جدید

اضافه کردن هنر

یک تابلوی هنری زیبا به دیوار نصب کنید و نگران اینکه رنگ و شکل آن با وسایل جور نمی آید نیز نباشید. کافیست که خودتان تابلو را دوست داشته باشید و تایید دیگران چندان مهم نیست. به خاطر داشته باشید آثار هنری زیبا همه جا و در همه حال زیبا هستند.


دکوراسیون 2013 و چند ایده برای سال جدید

استفاده از رنگ های روشن

طراح این اتاق دخترانه که از رنگ صورتی برای همه چیز اتاق استفاده کرده است اعتقاد دارد باید در سال جدید از رنگ های روشن تر و شادتر برای خانه های خود استفاده کنیم. او فکر می کند صفحه های کامپیوتر و تلویزیون های HD همه نگاه ما را در خانه پر می کنند و باید این قانون را در هم شکست.


دکوراسیون 2013 و چند ایده برای سال جدید

ا لگوهای چندلایه

یکی از روش های دکوراسیون در سال ۲۰۱۳ میلادی استفاده لایه به لایه از الگوها و نقش های مشخص است. به طور مثال، همچون عکسی که مشاهده می کنید کاغذدیواری اتاق طرح های بزرگ دارد و از طرحی مشابه برای تاج تخت نیز استفاده شده و در انتها با قرار دادن بالشت ها به صورت لایه ای در کنار هم چند لایه از طرحی را تکرار و باعث زیبایی تخت و اتاق شده است.


دکوراسیون 2013 و چند ایده برای سال جدید

لوسترهای بزرگ

در اتاق های نشیمن یا پذیرایی می توانید با نصب یک لوستر فوق العاده شیک و بزرگ باعث تغییر دکوراسیون فضا شوید. به طور مثال، همچون عکس، از لوستری شیشه ای استفاده کنید که گویا حباب های آویزان آن در حال رقص و حرکت هستند. این لوستر نمای فوق العاده زیبایی به اتاق بخشیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج