۴۶۹۶۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جامعه‌ مدرسین بحث‌های انتخاباتی را آغاز کرد؟

عضو جامعه مدرسین گفت: جامعه مدرسین هنوز هیچ‌گونه بحثی در رابطه با انتخابات سال آینده آغاز نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو جامعه مدرسین گفت: جامعه مدرسین هنوز هیچ‌گونه بحثی در رابطه با انتخابات سال آینده آغاز نکرده است.

آیت‌الله حسن ممدوحی با تاکید بر لزوم وحدت بین مردم و مسئولان اظهار داشت: هر چقدر مردم بتوانند نسبت به یکدیگر اعتماد کنند و با هم باشند، برای کشور مفیدتر است.

وی با بیان اینکه بین نیروهای مردمی و مسئولان با هر عنوانی باید وحدت برقرار باشد، ادامه داد: همه باید بدانند که وحدت الان یک تاکتیک سیاسی نیست، بلکه یک مسئله عقلی است و اگر به آن توجه نداشته باشیم، راه نفوذ دشمن هموار می‌شود.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: وحدت فقط برای پیروزی در انتخابات به کار نمی‌آید بلکه همه باید بدانند که ما همواره نیازمند وحدتیم تا دشمن بفهمد که نمی‌تواند با ما دربیفتد.

آیت‌الله ممدوحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌تواند محور وحدت بین اصولگرایان باشد، تأکید کرد: پیش از تاکید بر محوریت لازم است که همه به دنبال ایجاد وحدت باشند.

وی افزود: تأکید بر محوریت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای وحدت اصولگرایان باعث می‌شود که بین مردم دسته‌بندی ایجاد شود که گروهی محوریت را برعهده دارند و گروهی دیگر محور نیستند، در حالی که تاکید اصلی باید این باشد که همه نیروهای انقلابی یک محور واحد را ایجاد کنند.

عضو جامعه مدرسین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جامعه مدرسین به بحث انتخابات ورود پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: جامعه مدرسین هنوز هیچ‌گونه بحثی در رابطه با انتخابات سال ۹۶ آغاز نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج