۴۶۹۷۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازی Overwatch رکوردشکن شد

بازی Overwatch که از نظر سرعت رشد و تعداد کاربران سریع‌ترین سرعت رشد را در میان بازی‌های شرکت بلیزارد دارد، توانسته به یک رکورد دیگر دست پیدا کند؛ رکورد ۲۵ میلیون بازی‌کننده ثبت‌نام شده.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: بازی Overwatch که از نظر سرعت رشد و تعداد کاربران سریع‌ترین سرعت رشد را در میان بازی‌های شرکت بلیزارد دارد، توانسته به یک رکورد دیگر دست پیدا کند؛ رکورد ۲۵ میلیون بازی‌کننده ثبت‌نام شده.
بازی Overwatch رکوردشکن شد
توییتر رسمی این بازی، خبر مذکور را اعلام کرده است؛ خبری که نشان می‌دهد Overwatch حتی در سه‌ماه گذشته هم رشد سرسام‌آوری داشته. تقریبا همین سه‌ماه پیش بود که این بازی به رکورد ۲۰ میلیون کاربر ثبت‌نام شده رسید و حال شاهد رشد ۲۵ درصدی این عدد ظرف فقط سه‌ماه بودیم.

البته هنوز دقیقا نمی‌دانیم شرکت بلیزارد این اعداد را به چه شکل می‌شمارد و آیا می‌توان از طریق این اعداد درباره میزان فروش این بازی هم سخن گفت یا نه؟ در واقع هنوز آمار درآمد فروش‌ بازی از طریق فروش‌ آنلاین و فروش در خرده‌فروشی‌ها اعلام نشده است. با این حال و از همه این‌ ها گذشته خود این رکوردها واقعا خیره‌کننده‌اند چون رشد یک‌ بازی غیررایگان در مدتی کوتاه و به این حد، واقعا امری کمیاب است.
پیش از این شاهد رشد قابل‌توجه کاربران و گیمرهای بعضی از بازی‌های مجانی بوده‌ایم اما نباید فراموش کرد که کاربران برای بازی کردن Overwatch روی کامپیوتر باید ۴۰ دلار و روی کنسول‌ها ۶۰ دلار بپردازند. به این شکل می‌شود ادعا کرد Overwatch حالا به یک بازی فوق‌العاده محبوب تبدیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج