۴۶۹۷۴۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گوگل پیکسل ۲، دوربین بهتر و قیمت گران‌تر دارد

چندی پیش خبری درباره گوشی پیکسل بعدی شرکت گوگل شنیدیم که عنوان می‌کرد این مدل ضدآب خواهد بود. حال منابع دیگری اطلاعات بیشتری در مورد گوشی آینده شرکت گوگل در اختیارمان گذاشته‌اند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: چندی پیش خبری درباره گوشی پیکسل بعدی شرکت گوگل شنیدیم که عنوان می‌کرد این مدل ضدآب خواهد بود. حال منابع دیگری اطلاعات بیشتری در مورد گوشی آینده شرکت گوگل در اختیارمان گذاشته‌اند.
گوگل پیکسل 2، دوربین بهتر و قیمت گران‌تر دارد
طبق این داده‌ها ضدآب بودن مدل جدید گوشی‌های پیکسل هنوز به عنوان یک گزینه مطرح است اما قطعی نیست. اما ظاهرا گوگل بر روی دوربین این گوشی متمرکز شده است و قصد دارد عکاسی در شرایط کم‌نور این گوشی را بهبود ببخشد تا گوشی‌ای بسازد که مگاپیکسل خیلی بالایی ندارد اما توانایی‌های قابل‌توجهی دارد.

در مورد تراشه‌های به کار رفته در این گوشی هم ظاهرا گوگل در حال آزمایش پیکسل ۲ جدید خود با تراشه‌های مختلف شرکت‌های کوالکام و اینتل است. ظاهرا تولیدکننده تایوانی تراشه یعنی مدیاتک هم جز گزینه‌ها بوده اما در حال حاضر از میان گزینه‌های شرکت گوگل خط خورده است. ظاهرا گوگل در کنار پیکسل جدید یک پیکسل ۲B ارزان‌تر هم خواهد ساخت که ویژگی‌هایی به نسبت ضعیف‌تر دارد. این گوشی قرار است هم‌زمان یا کمی پس از بیرون آمدن پیکسل ۲ به بازار بیاید و هدف آن هم بازارهای نوظهور است. گوگل قصد دارد مخاطبان در این بازارها هم تجربه کار با گوشی‌های پیکسل را با قیمتی ارزان‌تر داشته باشند.

گفته می‌شود که گوشی پیکسل ۲ از مدل‌های پیکسل فعلی حدود ۵۰ دلار گران‌تر از آب در می‌آید. گوشی پیکسل در حال حاضر با قیمت ۶۵۰ دلاری عرضه می‌شود، به این شکل حتی با وجود افزایش ۵۰ دلاری، قیمت این مدل به عنوان یک مدل رده‌بالا چندان غیرمنطقی نخواهد بود.

گرچه هنوز چارچوب زمانی مشخصی برای معرفی و عرضه گوشی‌های جدید پیکسل گوگل اعلام نشده اما برخی از منابع پیش‌بینی می‌کنند معرفی این گوشی اوایل پاییز خواهد بود؛ تاریخی که گوگل به شکل سنتی در حوالی آن به معرفی گوشی‌های جدیدش پرداخته و انتظار داریم این بار هم از همان قاعده پیروی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج