۴۶۹۷۵۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دهلی نو استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف را ممنوع کرد

هند که در بین چهار آلاینده پلاستیکی بزرگ جهان قرار دارد، با ممنوعیت جدیدی که در پلاستیک های یکبار مصرف در دهلی نو ایجاد کرده یک پیام بزرگ دارد.

برترین ها: هند که در بین چهار آلاینده پلاستیکی بزرگ جهان قرار دارد، با ممنوعیت جدیدی که در پلاستیک های یکبار مصرف در دهلی نو ایجاد کرده یک پیام بزرگ دارد. از اول ژانویه ۲۰۱۷، پایتخت هند ظروف، کیسه، لیوان و سایر فرم های پلاستیکی یکبارمصرف را ممنوع کرده است. در نوامبر ۲۰۱۶، سی ان ان دهلی نو را باتوجه به سطح باورنکردنی دود آ را به عنوان آلوده ترین شهر روی زمین اعلام کرد و باوجود اینکه هند ۶۰ درصد آلودگی پلاستیکی جهان را دارد این یک اقدام بسیار ضروری است.

ممنوعیت پلاستیکی دهلی گام مهمی در تغییر عادات فرهنگی این کشور است. این قانون ابتدا پس از شکایاتی که توسط یک سازمان مسکونی درمورد سوزاندن غیرقانونی زباله در سه دامپینگ اصلی، مطرح شد. جریمه جدید و دقیقی برای انطباق مکان ها با محیط زیست درنظر گرفته شد. آن ها باید 500000 روپیه یا 7346 دلار جریمه نقدی برای هربار حادثه آلودگی جدید پرداخت کنند. از آنجا که سوزاندن زباله یکی از عوامل اصلی ایجاد دود و آلودگی است که شهر را می پوشاند، این قانون نقش کلیدی خواهد داشت. هم چنین فروشندگان سبزی و کشتارگاه ها با یک جریمه 10 هزار روپیه (147 دلاری) برای دفع زباله در اماکن عمومی روبرو خواهند شد.
این برنامه دهلی دنباله ممنوعیت تولید پلاستیک هند از سال ۲۰۱۰ است و با افزایش شرکت هایی که ظروف خوراکی و جایگزین پلاستیک تولید می کنند روبرو بوده است. برای بسیاری از ساکنان، این یک تغییر خوشایند است. البته باید دانست که فقط هندی ها نیستند که باید نگران شوند، آسیا با ۸۰ درصد زباله های پلاستیکی جهان یعنی ۲۰۰ میلیون تن در سال تا سال ۲۰۲۵ است. این عادات و قوانین جدید باید بزودی در تمام نقاط جهان اجرا شود.
دهلی نو استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف را ممنوع کرد
دهلی نو استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف را ممنوع کرد
دهلی نو استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف را ممنوع کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج