۴۶۹۷۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کلوپ: مشکل لیورپول فیزیکی نیست

سرمربی آلمانی لیورپول به ارزیابی خود از عملکرد ضعیف قرمز ها در سال ۲۰۱۷ پرداخت و عنوان کرد مشکل این تیم فیزیکی نیست.

ایسنا: ‌به نقل از اکسپرس، لیورپول شروع ضعیفی در سال ۲۰۱۷ داشت. این ضعیف‌ترین شروع تاریخ لیورپول از سال ۱۹۹۳ تاکنون است. نتایج ضعیفی که قرمزها کسب کردند باعث شد آنها از جام اتحادیه حذف شوند و جایگاه دومی خود را در جدول رده‌بندی لیگ را نیز به آرسنال واگذار کنند. لیورپول همچنین به زحمت موفق شد در جام حذفی، تیم دسته سومی پلیموث را در دو بازی از پیش‌رو بردارد. آنها امروز (شنبه) برابر ولورهمپتون به میدان خواهند رفت. دیداری که در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد.

یورگن کلوپ درباره مشکل تیمش گفت‌: بعد از بازی سختی که برابر منچسترسیتی در لیگ برتر داشتیم، دچار افت شدیم و این غیر قابل کتمان است. در آن مسابقه خیلی دویدیم. فکر می‌کنم کل مجموعه تیم، ۱۲۱ کیلوگرم در آن مسابقه دوید. لیگ برتر طولانی و خسته کننده است و بازی‌های زیادی بین آن برگزار می‌شود. بعد از چنین بازی سختی، دچار افت شدیم. دو یا سه روز بین هر بازی ما فاصله بود و همین باعث شد آسیب ببینیم. در بازی برابر پلیموث هم کل بازیکنان تیم را تغییر دادم که موجب شد چنین نتیجه‌ای کسب کنیم. البته فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. به‌ هر حال من فکر می‌کنم مشکلی که الان گرفتار آن شدیم، به هیچ وجه فیزیکی نیست و مشکل روحی - روانی است. از نظر روحی لطمه خوردیم. باید بتوانیم آن را جبران کنیم چون هنوز چیز زیادی تغییر نکرده است. در بین مدعیان قهرمانی در لیگ برتر قرار داریم و اگر بتوانیم چلسی را در خانه شکست بدهیم، جبران مافات کردیم. علاوه بر این می‌خواهیم جام حذفی را هم جدی بگیریم و در کنار لیگ آن را جلو ببریم.

کلوپ در ادامه گفت‌: باید در بهترین زمان‌ها، بهترین تصمیمات را گرفت. متاسفانه در بازی‌های قبلی چنین نبوده است. به هیچ وجه به دنبال عذر و بهانه نیستم و ۱۰۰ درصد مسئولیت نتایج لیورپول را بر عهده می‌گیرم. نسبت به بازی‌های قبل کمتر نمی‌دویم. بازی خودمان را به نمایش می‌گذاریم و حتی موقعیت‌های گل بیشتری را هم خلق می‌کنیم. برای مثال برای مسابقه با سوانزی کاملا تیم برتر زمین بودیم و حقمان پیروزی بود اما دیدید که با دو اشتباه ساده، شکست خوردیم. امیدوارم در چند روز مشکل تیم را حل کرده باشم. این یک مشکل بزرگ برای ما نبود. امیدوارم نتایج تیم به سرعت تغییر کند. دوست داریم این تغییر از بازی برابر ولورهمپتون آغاز شود.

لیورپول باید امروز (شنبه) برابر ولورهمپتون در جام حذفی قرار بگیرد و در ادامه در یک بازی فوق‌العاده‌ حساس، سه‌شنبه هفته‌ جاری در ورزشگاه آنفیلد پذیرای چلسی خواهد بود. دیدار رفت دو تیم را قرمزهای بندر لیورپول با نتیجه‌ دو بر یک از چلسی بردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج