۴۶۹۷۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اولین تریلر از بازی Avengers

لحظاتی قبل دو کمپانی مشهور «اسکوئر انیکس» (Square Enix) و «مارول» (Marvel) در اعلامیه‌ای خبر از همکاری مشترک جهت ساخت چند بازی متفاوت دادند.

وب سایت گیم شات - حامد زاهدی: لحظاتی قبل دو کمپانی مشهور «اسکوئر انیکس» (Square Enix) و «مارول» (Marvel) در اعلامیه‌ای خبر از همکاری مشترک جهت ساخت چند بازی متفاوت دادند. بر اساس گفته کمپانی‌های نام برده شده، دو استودیو «کریستال داینامیک» ( Crystal Dynamics) و «ایدوس مونترال» (Eidos Montreal) در همکاری دوجانبه قصد ساخت چند بازی جدید را دارند که اولین آن‌ها نیز نسخه جدیدی از بازی Avengers است.
اولین تریلر از بازی Avengers

پس از اعلام همکاری مشترک میان اسکوئر انیکس و مارول، تریلری از این پروژه‌ نامشخص منتشر گردید که سوال‌های زیادی را در ذهن بازیکنان به‌وجود آورد و یکی از نکات مهم این تریلر به تصویر کشیدنی شخصیتی مرموز بود که گویا با روایت اصلی پروژه در ارتباط است. این شخصیت مونث جمله هیجان انگیزی را بر زبان میاورد:
  • آن‌ها می‌گویند زمانِ قهرمانان به پایان رسیده است.
  • اگر شما متفاوت باشید، شما خطرناک محسوب می‌شوید؛ اما من حقیقت را می‌دانم. دنیای ما همیشه به قهرمانان نیاز دارد و ما فقط به گردهمایی دوباره‌ای نیازمندیم.
در زیر می‌توانید برخی از تصاویر نسخه جدید Avengers را مشاهده کنید.

اولین تریلر از بازی Avengers

اولین تریلر از بازی Avengers

اولین تریلر از بازی Avengers

متن اعلامیه ارسال شده از سوی دو کمپانی نام برده شده بدین ترتیب است:
خبری بزرگ: @SquareEnix و @Marvel با یکدیگر در ساخت چند بازی همکاری خواهند داشت که اولین آنان نسخه جدیدی از بازی Avengers است.

در این تریلر می‌توان شاهد چکش شخصیت Thor، سپر کاپیتان امریکا (Captain America) و دست مغناطیسی مرد آهنی (Iron Man) باشیم؛ گرچه در همان نگاه اول می‌توان فهمید که در طراحی آنان بسیار خوب کار شده است. از شعاری که آن زن مرموز اول تریلر بر زبان آورد یعنی «به گردهمایی دوباره نیازمندیم» می‌توان فهمید که قهرمانان به دلایلی نامعلوم از یکدیگر جدا شده و پراکنده هستند؛ احتمالا می‌توان حدس زد که باری دیگر شاهد برگشت قهرمانانی از نوع بهترین‌ها و تشکیل گروهی منسجم باشیم تا جلوی نابودی زمین در برابر دشمنان و نیروهای پلیدی را بگیرند.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی در خصوص نام اصلی، زمان انتشار و پلتفرم‌های مقصد از سوی اسکوئر انیکس و مارول در دسترس مخاطبین قرار داده نشده است.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
اولین تریلر از بازی Avengers
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج