جاباما
۴۶۹۸۰۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تصویر فاش شده جدید ال جی جی ۶

با نزدیک شدن به زمان وعده داده شده برای معرفی ال جی جی ۶ (LG G۶)، تصاویر این گوشی با ظاهری رسمی‌تر و قابل قبول‌تر یکی پس از دیگری فاش می‌شوند، تصاویری که با احتمالی بالاتر نسبت به شایعات پیشین، می‌توان بر روی آن‌ها حساب کرد.

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: با نزدیک شدن به زمان وعده داده شده برای معرفی ال جی جی ۶ (LG G۶)، تصاویر این گوشی با ظاهری رسمی‌تر و قابل قبول‌تر یکی پس از دیگری فاش می‌شوند، تصاویری که با احتمالی بالاتر نسبت به شایعات پیشین، می‌توان بر روی آن‌ها حساب کرد. تنها چند روز پیش عکسی متشکل از نیمی از بدنه بالایی ال جی جی ۶ را مشاهده کردیم که علاوه بر دادن دید کلی نسبت به ظاهر احتمالی گوشی، نحوه طراحی سمت چپ نیمه بالایی گوشی را نیز به تصویر می‌کشید. اکنون نوبت به آن رسیده تا در تصویر فاش شده جدید ال جی جی ۶ ، شاهد نحوه طراحی سمت راست نیمه بالایی گوشی نیز باشیم.
تصویر فاش شده جدید ال جی جی 6

نخستین نکته‌ جالبی که باید به آن‌ اشاره کنیم، عدم نمایش نیمه پایینی دستگاه، هم در تصویر فاش شده جدید ال جی جی ۶ و هم در تصویر فاش شده پیشین است. از آنجایی که همواره با نزدیک شدن به زمان رونمایی گوشی، تصاویر فاش شده شکل رسمی‌تری به خود گرفته و بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شوند، به نظر می‌رسد چیزی در نیمه پایینی بدنه ال جی جی ۶ نهفته است که تا زمان رونمایی کامل گوشی می‌بایست از دید کاربران مخفی بماند! تنها حدسی که می‌توان در این زمان زد، وجود قابلیتی جدید است که شاید ال جی در نظر دارد تا کاربران را نسبت به آگاهی از آن، تازمان رونمایی تشنه نگه دارد.

تصویر فاش شده جدید ال جی جی 6 با تصویر پیشین مطابقت دارد

یکی از دلایل دیگری که تصویر فاش شده جدید ال جی جی 6 را بیشتر قابل قبول می‌کند، شباهت کامل طراحی آن با طراحی گوشی مشاهده شده در مطلب ذکر شده در بالا است، تصویری که سمت چپ نیمه بالایی گوشی را نمایش می‌داد. می‌توان به راحتی نتیجه گرفت هر دو تصویر متعلق به یک گوشی هستند. گودی کناری و کمینه‌سازی بخش بالایی دستگاه همچنان ما را متعجب کرده، علاوه بر اینکه طراحی آن با گوشه‌های گرد شده و استفاده از فلز، ما را تحت تاثیر خود قرار داده است.
تصویر فاش شده جدید ال جی جی 6

تصویر فاش شده جدید ال جی جی ۶خشابی که در عکس بالا مستقیما در برابر دیدگان ما قرار دارد، به نظر می‌رسد که تنها برای جای دادن یک سیمکارت بسیار بزرگ و بلند است. پس در این قسمت گوشی، علاوه بر سیمکارت، می‌توان قطعه دیگری را جای داد که با احتمالی بالا، کارت حافظه جانبی است. به این ترتیب، پرچمدار آتی ال جی علاوه بر داشتن حافظه داخلی بالا و درخور یک پرچمدار، از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ال جی جی ۶ در تاریخ ۲۶ فوریه مصادف با ۸ اسفند ماه ۱۳۹۵ و در حین نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ شهر بارسلون معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود تا این گوشی به یک باتری غیر قابل تعویض، طراحی ضد آب، بدنه متشکل از شیشه و فلز، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی ۱۸:۹ با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، چیپست کوآلکوم اسنپدراگون ۸۲۱ و یک دوربین دوگانه به همراه حسگر اثر انگشت در پشت خود مجهز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج