۴۶۹۸۸۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

سیل سیستان و بلوچستان فروکش کرد

رئیس سازمان امداد و نجات با تشریح امدادرسانی در برف و کولاک ۲۰ استان کشور که تا روز سه شنبه نیز توده سرد بر کشور پابرجا خواهد بود، از فروکش کردن سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان امداد و نجات با تشریح امدادرسانی در برف و کولاک ۲۰ استان کشور که تا روز سه شنبه نیز توده سرد بر کشور پابرجا خواهد بود، از فروکش کردن سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

مرتضی سلیمی، درباره وضعیت امدادرسانی برای آسیب دیدگان برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی اظهار داشت: هم اکنون از ایرانشهر بازدید کردم و این بازدیدها در ادامه بازدیدهای دبیر کل جمعیت هلال احمر از مناطق سیل زده بود و خوشبختانه هم اکنون وضعیت سیل در شهرستان دلگان، کنارک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، خاش و سیب و سوران فروکش و وضعیت عادی است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره برف و کولاک در کشور نیز عنوان کرد: بیش از ۲۰ استان کشور درگیر برف و کولاک هستند که امدادرسانی‌ها ادامه دارد و زیرا توده سرد نیز تا روز سه شنبه در کشور پایدار است.

امدادرسانی به ۱۶ هزار تن از هموطنان در مواجهه با برف و کولاک/ اسکان اضطراری ۵۶۱ تن و رهاسازی ۴۰۹۰ دستگاه خودرو

رییس سازمان امداد و نجات با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک از ششم تا نهم بهمن در کشور، گفت: خدمات امدادی لازم به ۱۵ هزار و ۹۳۷تن از متاثران ارائه شده است.

سلیمی افزود: ۲۲ استان آذربایجان شرقی و غربی، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و رضوی، زنجان، فارس، سمنان، قزوین، گلستان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، مرکزی و همدان از ششم تا نهم بهمن متاثر از برف و کولاک بوده است.

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی در استان‌های درگیر در برف و کولاک ادامه دارد، عنوان کرد: بر این اساس ۵۶۱ نفر از مردم ۲۲ استان متاثر از برف و کولاک اسکان اضطراری داده شدند و عملیات رهاسازی ۴۰۹۰ دستگاه خودرو از برف و کولاک نیز انجام شده است.

سلیمی با اعلام انتقال ۱۱ نفر به مراکز درمانی و ارائه خدمات سرپایی به ۳۰ نفر گفت: در اثر سقوط بهمن در روستای قلقله ( شهرستان بانه ) دو مرد ۴۷ و ۳۲ ساله جان خود را از دست دادند و همچنین این حادثه ٢ مصدوم داشته که پس از رهاسازی به بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه انتقال داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور توزیع ۷۵۷ تخته پتو، دو هزار و ۲۳۲ بسته غذایی، ۲۷ هزار و ۳ هزار و ۵۷۰ قوطی کنسرو از جمله اقلام توزیع شده در بین مردم متاثر از برف و کولاک ۲۲ استان کشور در این مدت ذکر کرد. در این امدادرسانی ها ۱۹۳ تیم عملیاتی شامل ۱۱۶۷ امدادگر و نجاتگر مشارکت داشته‌اند.

امدادرسانی به ۱۱ هزار تن از هموطنان و توزیع بیش از ۱۵ هزار قوطی کنسرو میان متاثران از سیل و آب‌گرفتگی

همچنین رسول راشکی - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اعلام خدمات رسانی بی‌وقفه امدادگران استان در سیل و آب‌گرفتگی ۱۳۵ شهر و روستا، عنوان کرد: ۱۰ هزار و ۹۹۹ تن از هموطنان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در استان خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

راشکی با ارائه گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی در سیستان و بلوچستان از اول تا ساعت ۶:۰۰، نهم بهمن، گفت: ۶ شهرستان دلگان، کنارک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، خاش و سیب و سوران در ۹ روز گذشته متاثر از سیل و آب‌گرفتگی بودند که در این زمینه ۲۳۳ تیم عملیاتی خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۷ هزار و ۹۵۸ تن از متاثران در استان سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: ۶۵خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و یک هزار و ۵۸۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۵ هزار و ۸۰۰ قوطی کنسرو، ۸۰۰ قرص نان،یک هزار و ۳۰۰ کیلوگرم برنج، یک هزار و ۴۶۰ شعله والور و ۴ هزار و ۵۷۰ کیلوگرم نایلون میان متاثران توزیع شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسولان باید از خجالت برن بمیرن با یه بارون ساده این همه خسارت به زیر ساخت ها و مردم وارد میشه
      اینقدر پر رو شدن که میان با افتخار میگن برنج و ...پخش کردیم شرم بر شما باد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج