۴۶۹۹۱۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ویندوز ۱۰ محبوب تر از ویندوز ۷

گزارش های گذشته در ژانویه ۲۰۱۶ بر رشد استفاده از ویندوز ۱۰ در ایالات متحده آمریکا تاکید کرده بودند. ولی اینکه دقیقا چگونه کاربران به سرعت این سیستم عامل جدید را پذیرفته اند؟ طبق آخرین داده ها، در ایالات متحده استفاده از ویندوز ۱۰ از ویندوز ۷ پیشی گرفته است.

وب سایت کلیک: گزارش های گذشته در ژانویه ۲۰۱۶ بر رشد استفاده از ویندوز ۱۰ در ایالات متحده آمریکا تاکید کرده بودند. ولی اینکه دقیقا چگونه کاربران به سرعت این سیستم عامل جدید را پذیرفته اند؟ طبق آخرین داده ها، در ایالات متحده استفاده از ویندوز ۱۰ از ویندوز ۷ پیشی گرفته است.
ویندوز 10 محبوب تر از ویندوز 7

با توجه به آمارهای statcounter، در ایالات متحده آمریکا در ماه دسامبر ویندوز ۱۰ به ۲۶٫۹درصد نسبت به ماه قبل (۲۶٫۲۹ درصد) رشد کرده است. از سویی دیگر، ویندوز ۷ از ۲۶٫۶۶ درصد در ماه نوامبر به ۲۶٫۵۶ درصد در ماه دسامبر نزول یافته است. با احتساب بازار جهانی، جدیدترین سیستم عامل هنوز در پشت سیستم عامل دسکتاپ مورد علاقه شرکت یعنی ویندوز ۷ حضور دارد.

مرکز NetMarketShare اعلام کرده است که در سراسر جهان ویندوز ۷ هنوز با داشتن ۴۸٫۳۴ درصد از سهم بازار نسبت به ویندوز ۱۰ با ۲۴٫۳۶ درصد بازار در پیش است.

خب حداقل در ایالات متحده آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت نسبت به ویندوز ۷ محبوب تر است. پس از بروزرسانی سالگرد در سال گذشته، بسیاری از کاربران در اکتبر و نوامبر سال ۲۰۱۶ به جرگه استفاده کنندگان پیوستند. بروزرسانی های اخیر تعداد زیادی ویژگی به همراه داشته است که همراه با فصل تعطیلات می تواند به میزان زیادی بر پذیرش افراد تاثیر گذار باشد.

ویندوز ۱۰ در آوریل سال جاری ارتقای بزرگتری خواهد داشت. بروزرسانی Windows ۱۰ Creators هم ویژگی های جدید و ارتقاهای شگفت انگیزی ارایه خواهد داد که بر تمایل کاربران به استفاده از ویندوز ۱۰ خواهد افزود. به نظر می رسد که اقدامات بهتر در زمینه حریم خصوصی و امنیت در بروزرسانی های آینده در دستور کار قرار داشته باشد و بر نرخ رشد کاربری ویندوز ۱۰ بیافزاید.

در حال حاضر، ویندوز ۷ و ویندوز ۱۰ از محبوب ترین سیستم های عامل دسکتاپ هستند که در سطح جهانی مورد پذیرش کاربران قرار گرفته اند و پس از آن ها سیستم عامل مک با ۹٫۹ درصد از کاربران در رده بعدی قرار داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir

      عااااالیه. فقط باید یکم تغییر خودت ایجاد کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج