۴۷۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حسام نواب صفوی:

خبر ازدواج «شریفی نیا» کذب محض است

خبر ازدواج محمدرضا شریفی نیا کذب محض است و این مسئله را براساس تنظیم شکوائیه ای در حال پیگیری هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان : شب گذشته در برنامه "سین مثل سریال" حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: یک موسسه حقوقی را با نام "نواب صفوی" به همراه چند تن از وکلا برای دفاع از حقوق بازیگران بی پناه و در کل افراد دارای تشخص و به نام مثل خوانندگان و فوتبالیست ها تاسیس کردم.

وی ادامه داد: تاسیس این موسسه برای ریشه کن ساختن نشر اکاذیب و برخورد با این مسئله طبق موازین قانونی است و برای خود من نیز تاکنون با پیش آمدن چندین مسئله نمونه این موارد به دادگاه مطبوعات رفته ام.

این بازیگر عنوان کرد: در تلویزیون اساس کار را بازی در آثار تاریخی گذشته ام در کارهای دیگر استفاده از تخیل امکان پذیر است اما کارهای تاریخی بدلیل متفاوت بودن و داشتن تصویر ذهنی از افراد نباید حتی یک ذره جا به جا شود در "معمای شاه" نقش شهید نواب صفوی را به عنوان یک شخصیت مهم و سخت برعهده گرفته ام زیرا شهید نواب صفوی زوایای پنهانی را در تاریخ دارد.

خبر ازدواج «شریفی نیا» کذب محض است

نواب صفوی اظهار داشت: این نقش و شخصیت های تاریخی دیگر از اساس به من شباهتی ندارند اما در این اثر حدود ۴ ساعت گریم انجام می شود و علت پذیرفتن فقط کار تاریخی در تلویزیون سرعت گرفتن برخی از کارهاست.

وی اظهار داشت: شاید پول به طور کلی فردی را به جلوی دوربین ببرد اما به طور حتم بعد از ۲ یا ۳ دیگر فرد توان ماندن در این عرصه رانخواهد داشت.

این بازیگر بیان کرد: انتقاد در چارچوب نقد باید صورت بگیرد زیرا در غیر این حالت از لحاظ معنوی به فرد ضرر و زیان وارد می‌کند در نقد در واقع باید اثر و بازی مورد انتقاد قرار گیرد به هیچ وجه نقد نشر اکاذیب توهین و افترا به یک فرد نیست.

نواب صفوی در پایان با اشاره به چند نکته گفت: برای ایجاد همذات پنداری در مخاطب فرد باید تحصیلات آکادمیک این رشته را گذرانده باشد در "اخراجی ها ۲" رسول از لحاظ لوتی منش بودن و مردانگی شبیه خودم بود هنر یعنی خلاقیت و همین این عرصه را زیبا می کند لازم به ذکر است که خبر ازدواج محمدرضا شریفی نیا کذب محض است و این مسئله را براساس تنظیم شکوائیه ای در حال پیگیری هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاشکی دروغ باشه آخه جای نوه اش بود آدم از دنیا سیر می شه وقتی قشر هنرمندی و مدعی ما بخواد اینطور باشه دیگه از مردم عادی چه انتظاری می شه داشت حالاا اگه ازدواج هم بکنه با یه کیس مناسب سن و سالش آدم دلش به درد نمی یاد

    • سمیرا

      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا با کی می خواد ازدواج کنه
        بگید ما هم بدونیم خو ؟

    • یه بنده خدا

      بچه ها قرمز یواش تو مطلب قیمت دلار در بازار امروز یه کامنتی گذاشته. برترینها راست میگه دیگه چرا مطالب دفعه پیشو نذاشتی ما هم مسافرت بودیم کامنت قرمز یواش رو که دیدم گفتم مطالبو میذاری پس چرا نذاشتی؟

    • mina1

      من خودم با چشمای خودم از تلویزیون شبکه 4 بود که ازدواجشو با همونی که خودتون میدونین و همسن نوشه اعلام کرد دیدم همزمان با ازدواج مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی بود

    • ستاره

      سلام:
      همذات پنداری بنظر من درست نیست. همزاد پنداری درسته .
      منکه شایعشو باور کردم نمیدونم چرا.

    • بدون نام

      آهان آقای شریفی نیا تازه یادشون افتاده!! بهتر آقای صفوی انقدر جوش نزنه. خیالش راحت باشه جای ایشون توی فیلم های بعدی محفوظه..

    • بدون نام

      ای بابا ازدواج به این مبارکی!
      خب مردا دنبال زن زیبا و جوون اند دخترها هم که دنبال مرد پولدار
      اونم که زن نداشت بالاخره باید یکی این پولارو خرج کنه یا نه؟! کی بهتر از ...جوون خوشگل!!!
      براشون آرزوی خوشبختی کنید بابا***!!!

    • علی

      این حسام نواب صفوی دانشجو حقوق بود از یک تهیه کننده شکایت کرد وای به حالا که وکیل شده....از این وکیل دوزاریاست که یک همچین پرونده هایی رو قبول میکنه.....ازنون آجر کردن یک عده چی به تو میرسه؟؟؟؟؟شریفی نیا لابد با رز رضوی دیده شده وگرنه مردم بیکار نیستند

    • بدون نام

      واااااااااااااااااای این وکیل شده....دانشجو بود نمیشد تحملش کرد ..با اون دماغش یکسره با لندکروزش تو میرداماد می چرخه و پز میده...ازش بیزارم...مردونگی و لوتی منش تنها صفتیه که بهش نمیاد باید میگفت خودشیفته و خودپرست...

    • بدون نام

      ازش زیاد خوشم نمیاد زیادی خودش رو نحویل گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج