جاباما
۴۷۰۰۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کیفیت مترجم گوگل ارتقای چشم‌گیری می‌یابد!

مترجم آنلاین گوگل را بایستی یکی از سرویس‌های این غول بزرگ فناوری دانست که تقریبا همه کاربران با آن آشنایی داشته و حداقل چندباری امتحانش کرده‌اند، محصولی که با توجه به پشتیبانی از اکثر زبان‌های رایج دنیا، محبوبیت زیادی دارد.

وب سایت آی تی رسان: مترجم آنلاین گوگل را بایستی یکی از سرویس‌های این غول بزرگ فناوری دانست که تقریبا همه کاربران با آن آشنایی داشته و حداقل چندباری امتحانش کرده‌اند، محصولی که با توجه به پشتیبانی از اکثر زبان‌های رایج دنیا، محبوبیت زیادی دارد.

کیفیت مترجم گوگل ارتقای چشم‌گیری می‌یابد!

اما این سرویس محبوب، دارای ایرادات نسبتا زیادی نیز است که اصلی‌ترین آن‌ها به ترجمه جملات باز می‌گردد و حتی می‌توان در ترجمه لغات نیز تا حدی آن را مشاهده کرد، امری که سبب می‌شود تا از کارایی آن در مواردی که نیاز به درک مطلب وجود دارد، عاجز مانده و قاعدتا تا حد زیادی از کارایی‌اش کاسته شود. همین امر سبب شد تا بسیاری از افراد که چشم امید به ترجمه روان و حداقل قابل فهم جملات دارند، از استفاده آن تا حد زیادی نا امید شده و تنها به ترجمه کلمات و یا جملات بسیار کوتاه اکتفا کنند.

البته این ایرادات بسته به هر زبان، تفاوت‌هایی دارد و به طور حتم هرچه میزان کاربران استفاده کننده از یک زبان بیشتر باشند، ایراداتش نیز کم‌تر خواهد بود اما در حالت کلی این سرویس نیاز به بهبودهایی دارد تا بر محبوبیت و البته کارایی آن افزوده شود.

حال خبرهای خوبی در این ارتباط شنیده می‌شود که سال ۲۰۱۷ را تبدیل به یکی از نقاط کلیدی در تاریخ گوگل ترنزلیت می‌کند، بنا به گفته‌هایی که ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل در کنفرانسی با حضور سرمایه‌گذاران شرکت آلفابت بیان کرده، مترجم این کمپانی تحول بزرگی را خواهد دید.

ساندار پیچای می‌گوید: نسخه جدید مترجم گوگل در سال ۲۰۱۷ از طریق سرویس ابری گوگل عرضه می‌شود، باید بگویم ما توانایی آن را در عرض یک سال به اندازه تمام ۱۰ سال گذشته ارتقا داده‌ایم!

حال با این حساب بایستی منتظر تغییرات زیادی در این سرویس گوگل باشیم و ببینیم تا چه حد از معایب آن کاسته شده و بر توانایی‌هایش افزوده می‌شود، به طور قطع گوگل قابلیت سورپرایز کردن همه ما را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج