جاباما
۴۷۰۳۲۵
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

جهان مکان‌های حیرت‌انگیز زیادی برای جست‌وجو دارد اما گاهی مردم نمی‌دانند در کجا این جاذبه‌ها را بیابند. اگر تصمیم دارید که به شهرهای بزرگ دنیا سفر کنید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید این نوشته بسیار برای شما مفید است.

خبرگزاری ایسنا: جهان مکان‌های حیرت‌انگیز زیادی برای جست‌وجو دارد اما گاهی مردم نمی‌دانند در کجا این جاذبه‌ها را بیابند اینجا است که این رتبه‌بندی‌های جاذبه‌ها بسیار کمک می‌کند.

ما تصمیم داریم محبوب‌ترین مقاصد گردشگری سال گذشته را بررسی دقیق‌تری کنیم. اگر تصمیم دارید که به شهرهای بزرگ دنیا سفر کنید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید این نوشته بسیار برای شما مفید است.

هنگ کنگ، چین

هنگ کنگ که به افق‎های حیرت انگیز، بندر طبیعی و جمعیت زیاد خود معروف است؛ از شهرهای مهم آسیای جنوب شرقی است و بیش از ۷ میلیون جمعیت دارد. این شهر چین به دلیل حجم غیرعادی ساختمان‌هایش به عنوان عمودی‌ترین شهر جهان معروف است.
شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

دوبی، امارات

دوبی که برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان در آن قرار دارد، دومین شهر بزرگ امارات است. این شهر به عنوان پایتخت خرید در خاورمیانه معروف است. در دوبی به تنهایی ۷۰۰۰ مرکز خرید وجود دارد که شامل دوبی مال، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان، است.
شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

سیدنی، استرالیا

سیدنی با پنج میلیون جمعیت بزرگ‌ترین و پر جمعیت‌ترین شهر استرالیا است و هر سال تقریبا سه میلیون گردشگر بین‌المللی را جذب می‌کند. این شهر برای ده‌ها سال است که به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان از نظر گردشگری رتبه‌بندی می‌شود.
شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

کواین استون، نیوزلند

کواین استون در جزیره جنوبی نیوزلند واقع شده و از شهرهای کوچکی است ولی جاذبه‌های زیادی برای بازدید دارد. در این شهر می‌توانید از ورزش‌هایی مثل قایق سواری و کایاکینگ، بانجی جامپینگ، قایق سواری، اسکی و … لذت ببرید. فیلم سه قسمتی ارباب حلقه‌ها در اطراف این شهر فیلم‌برداری شده و طرفداران فیلم، مناظر طبیعی اطراف این شهر را بسیار تحسین می‌کنند.
شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

بوداپست، مجارستان

بوداپست پایتخت و بزرگ‌ترین شهر مجارستان است و یکی از زیباترین شهرهای اروپا محسوب می‌شود. این شهر به معماری درخشان و چشمه‌های آب گرم فراوان معروف است و هر سال ۴.۴ میلیون گردشگر را جذب می‌کند.
شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

پترزبورگ، روسیه

پترزبورگ بعد از مسکو دومین شهر بزرگ روسیه است و مرکز آموزشی و فرهنگی مهم روسیه و اروپا محسوب می‌شود. این شهر ۲۲۱ موزه، دو هزار کتابخانه، ۸۰ تئاتر و ساختمان‌های فرهنگی بسیار دیگری نیز دارد و با جاذبه‌های گردشگری فراوانش حتما ارزش بازدید را دارد.
شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

بانکوک، تایلند

بانکوک با جمعیتی بیش از هشت میلیون نفر، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر تایلند است. در این شهر عبادتگاه‌ها، قصرهای طلایی، بازارهای شناور و جاذبه‌های گردشگری دیگری وجود دارد که در سال‌های اخیر همیشه در بین بهترین شهرهای جهان بوده است.
شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

آتن، یونان

آتن، پایتخت یونان و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است که به غیر از مکان‌های تاریخی و جواهرات معماری فراوانش، موزه‌ها و گالری‌های هنری زیادی هم دارد.
شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری

رم ، ایتالیا

رم که به "شهر ابدی" هم معروف است سه میلیون جمعیت دارد و به دلیل غذاهای محبوب، مکان‌های تاریخی حیرت‌انگیز، موزه‌های تاثیرگذار، بازارهای محلی و گنجینه‌های معماری خود معروف است. این شهر ایتالیا سالیانه ۱۰۰ میلیون گردشگر دارد و بعد از پاریس و لندن سومین شهر پر بازدید جهان است.
شهرهای جذاب برای مسافرت بهاری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عیدالرضا شاطریان

      سلام ممنون از اطلاع رسانیتون لطفأمناطق زیبا و جایی گردشگری کشورمون هم بیان کنید

    • Varshavsky

      توی دولت روحانی مچکریم مردم توان رفتن تا همین اصفهانم ندارن چ برسه ب اون سر دنیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه اصفهان چشه؟ یجوری میگه همین اصفهان انگار در مورد یه خرابه داره حرف میزنه. مردم همین شهرا که اون بالا نوشته ارزوشونه بیان اصفهان
        در ضمن مگه دولت قبلی یا دولت های قبلی شما کجا میرفتی؟ همش سواحل اسپانیا بودی؟

    • بدون نام

      جاده های شمال محاله یادم بره...،

    • Farzad hayayi

      بسیار عالی، برای هزینه کرد های متفاوت هم پیشنهاد بدین لطفا

    • ایرانیll

      i همین روستای خودمان وروستای چسبیده وفکسنی خودمان بهتره چون هم میشه پیاده رفت هم پول خرج نکرد وهم از مناظر نامرئی اش لذت برد

    • محمد

      شهر سن پطرزبورگ تا وسط بهار برف نشسته ظاهرا شما این شهرها رو شیریاخطی انتخاب کردید!!!!!

    • بینام

      شهرهای ما چطور؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج