۴۷۰۴۳۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ساماندهی کانال های تلگرامی ضمانت اجرایی ندارد

با وجود تاکید معاون قوه قضاییه بر لزوم ساماندهی کانال های تلگرامی و استقبال وی از اجرای این مصوبه، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه برای چندمین بار از این مصوبه انتقاد کرده است.

وب سایت تک شات: با وجود تاکید معاون قوه قضاییه بر لزوم ساماندهی کانال های تلگرامی و استقبال وی از اجرای این مصوبه، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه برای چندمین بار از این مصوبه انتقاد کرده است.
ساماندهی کانال های تلگرامی ضمانت اجرایی ندارد

عبدالصمد خرم آبادی اظهار کرد که بارها دستور فیلتر شدن چند کانال تلگرامی ضد انقلاب به وزرات ارتباطات ارسال شده اما این وزارتخانه توانایی اجرای این دستورات را ندارد.

وی افزود که مدیریت تلگرام خود را ملزم به تبعیت از قوانین ایران نمی داند و به همین دلیل اگر مدیران کانال های دارای بیش از ۵ هزار عضو همکاری نکنند و شناسایی نشوند، این مصوبه شورای عالی فضای مجازی ضمانت اجرایی ندارد.

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ذکر مثال در خصوص یکی از کانال های ضد انقلاب که صرفاً با هدف نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی راه اندازی شده گفت: «این کانال تلگرامی مملو از مطالب کذب است. تا کنون چندین بار دستور فیلتر این کانال و کانال هایی اینچنینی به وزارت ارتباطات ارسال شده، اما این وزارتخانه توانایی اجرای این دستورا را ندارد. دلیل آن هم این است که وزارت ارتباطات به شبکه های اجتماعی خارجی اجازه داده است بدون ضابطه داخل کشور فعالیت کنند. این اقدام مصداق بارز اشغال فضای مجازی کشور توسط بیگانگان است. راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و ایجاد شبکه های اجتماعی پر سرعت داخلی، راهکار رفع اشغال فضای مجازی کشور است که متاسفانه در خصوص آن کوتاهی شده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج