جاباما
۴۷۰۴۷۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد گوگل از دستور ضد مهاجرتی ترامپ

گوگل از تمام کارکنان خود که در خارج از کشور به سر می‌برند و ممکن است تحت قانون جدید مهاجرت ترامپ قرار گیرند خواست سریع‌تر به آمریکا بازگردند. ساندرا پیچای مدیراجرایی گوگل در نامه‌ای خطاب به کارکنان این شرکت در روز جمعه نوشت که حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان این شرکت تحت تاثیر این قانون قرارمی‌گیرند.

وب سایت نیوز آی تی: گوگل از تمام کارکنان خود که در خارج از کشور به سر می‌برند و ممکن است تحت قانون جدید مهاجرت ترامپ قرار گیرند خواست سریع‌تر به آمریکا بازگردند. ساندرا پیچای مدیراجرایی گوگل در نامه‌ای خطاب به کارکنان این شرکت در روز جمعه نوشت که حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان این شرکت تحت تاثیر این قانون قرارمی‌گیرند.
انتقاد گوگل از دستور ضد مهاجرتی ترامپ

او در این نامه نوشت: این دردناک است که میبینیم برخی همکاران ما برای این دستور اجرایی هزینه می‌پردازند. ما همواره موضع مان درمورد مهاجرت را به شکل عمومی اعلام کرده‌ایم و همین گونه نیز ادامه خواهیم داد.

دستور اجرایی ترامپ که روز جمعه امضا شد شهروندان کشورهایی چون ایران، سوریه، عراق، سودان، سومالی، یمن و لیبی را برای مدت ۹۰ روز از گرفتن ویزا و احتمالا ورود به آمریکا باز می‌دارد.

به گزارش بلومبرگ اداره امنیت ملی آمریکا در این زمینه دستور مستقیمی را خطاب به مرزبانی آمریکا صادرکرده و در همین حال بر اساس نوشته نیویورک دیلی روز جمعه از سوار شدن افرادی با ویزا یا حتی گرین کارت آمریکا به مقصد آمریکا ممانعت به عمل آمده آست.

در همین حال سخنگوی گوگل گفت : ما نگران تاثیر این دستور روی برخی از کارکنان گوگل و خانواده آنها هستیم موضوعی که به ایجاد محدودیت و مرز برای حضور استعدادها به آمریکا منجر می‌شود و این موضوع را به رهبران کشور در واشنگتن و دیگر نقاط ارجاع خواهیم داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا110

      یکی قانونهای خوب هست برای اینکه نوابغ ما دیگه نرن غرب مطمعن باشید اگه ترامپ یادیگری اگه لازم ببینه. میگه نوابغ مهاجر را به قتل برسانند.از این گاو بازها که خودشون کشور امریکا را از سرخپوستان به زور گرفتن هیچی بعید نیست .تاریخ امریکای جدید یعنی تاریخ وحشی گری وتجاوز وکشتار بیرحمانه سرخپوستها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج