۴۷۰۵۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حدادی:در رقابت‌های ملی شرکت نخواهم کرد

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن با انتقاد از مسئولان ورزش گفت: با توجه به شرایط موجود در هیچ رقابت ملی و انفرادی از جمله بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا شرکت نخواهم کرد.

خبرگزاری مهر: دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن با انتقاد از مسئولان ورزش گفت: با توجه به شرایط موجود در هیچ رقابت ملی و انفرادی از جمله بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا شرکت نخواهم کرد.

احسان حدادی، دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن که بدون موافقت شورای برون مرزی برای شرکت در مسابقات گرند پریکس راهی آمریکا شده است در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط کنونی خود اظهار داشت: هم اکنون در ایالت ویرجینیای آمریکا مشغول تمرین هستم. البته فعلا برنامه خاصی ندارم و هر روز تمرینات پرفشاری را سپری می کنم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا و جهان در پاسخ به این سوال که چه زمانی در آمریکا مسابقه می‌دهید؟ افزود: اولین مسابقه‌ام ۲۴ ماه می (سوم خرداد) در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که چه پرتابگرانی در این مسابقه حضور پیدا می‌کنند اما با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی این شهر، احتمالا ورزشکاران برتر جهان برای بهبود رکوردهای خود در آن حضور پیدا خواهند کرد.

وی با گلایه و انتقاد شدید از مسئولان ورزش کشور ادامه داد: تمام هزینه‌های این سفر با خودم بوده است و تا زمانی که تمام پول‌هایم پرداخت نشود در هیچ کدامیک از رقابت‌های ملی شرکت نمی‌کنم. اگر هم در آمریکا مشغول تمرین هستم تنها بخاطر باشگاه پرسپولیس است وگرنه درهیچ رقابتی به صورت انفرادی حضور پیدا نمی‌کنم.

حدادی گفت: با نام پرسپولیس در مسابقات دیاموند لیگ که قرار است یکم ماه جون(یازده خرداد) در آمریکا پیگیری شود، شرکت می کنم. البته با این شرایط در هیچ رقابت ملی و انفرادی از جمله بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا شرکت نخواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین کار رو میکنه ...
      به این مدیریت ورزشی باید تاسف خورد ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج