۴۷۰۵۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونالدینیو: هیچ‌گاه به مربیگری روی نمی‌آورم

ستاره پیشین تیم‌های بارسلونا و تیم ملی برزیل می‌گوید علاقه‌ای به مربیگری ندارد چون تماشای بازی به وی استرس وارد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: رونالدینیوی ۳۶ ساله که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ عضو تیم پاری‌سن‌ژرمن بود، اخیراً از باشگاه پیشین خود دیدن کرد. او که تماشاگر ویژه دیدار حساس امروز (یکشنبه) پاری‌سن‌ژرمن و موناکو در هفته بیست‌ودوم لوشامپیونه فرانسه است، گفت: نمی‌توانم ۹۰ دقیقه یک بازی را تماشا کنم چون اذیت می‌شوم و به نوعی استرس می‌گیرم. بیشتر دوست دارم لحظات زیبا و گل‌های بازی را ببینم. به همین خاطر است که تمایل ندارم هیچ‌گاه به مربیگری روی بیاورم.

وی افزود: در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همه احترام خاصی برای من قائل هستند و من را به آغوش می‌کشند. خود من هم عاشق باشگاه PSG هستم. نمی‌دانم که چرا در پاریس این‌قدر من را دوست دارند! در مقابل واکنش آنها حرفی ندارم که بزنم. من پسر پاری‌سن‌ژرمن هستم و وقتی به این باشگاه آمدم، دروازه‌های اروپا به روی من باز شد.

مهاجم پیشین بارسلونا در پاسخ به این پرسش که «می‌توانید از لحظه به یاد ماندنی دوران حرفه‌ای خود در PSG را بگویید؟» تأکید کرد: زمان حضورم در پاری‌سن‌ژرمن خیلی خاص است. بازی‌هایی مقابل مارسی و بوردو، گلی که به گنگان زدم، این‌ها لحظاتی است که نمی‌توانم فراموش‌شان کنم. انتخاب تنها یک لحظه اما غیرممکن است.

رونالدینیو در پاسخ به این پرسش که «بازی کدام بازیکن کنونی PSG را می‌پسندید؟» به جای انتخاب بازیکنانی همچون ادینسون کاوانی، آنخل دی‌ماریا و تیاگو سیلوا گفت: تیاگو موتا. او بازیکن باکلاسی است. عاشق تماشای بازی او هستم. به اعتقاد من سبک بازی او متفاوت با بازیکنان دیگر پاری‌سن‌ژرمن است. ما برای مدت طولانی در بارسلونا کنار هم بازی کردیم و برای همین شناخت خیلی خوبی از او دارم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: تنها پشیمانی‌ام این است که در زمان حضورم در PSG با این تیم به قهرمانی نرسیدم و این هنوز هم ناراحتم می‌کند. در دوران من بازیکنان خوبی از جمله جی‌جی اوکوچا، نیکلاس آنلکا و آلویسیو در این تیم بودند. جای تأسف دارد که اوضاع آن‌طور که باید پیش نرفت.

مهاجم پیشین تیم‌های میلان و اتلتیکو مینیه‌رو در پایان خاطرنشان کرد: امروز، بازیکنان بزرگی در پاری‌سن‌ژرمن هستند و بازی در این تیم رضایت‌بخش است، اما دوران حضورم در PSG بهترین دوره دوران حرفه‌ای‌ام بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج