۴۷۰۷۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

راه اندازی بزرگترین مرکز شارژ با باتری جهان

به تازگی بزرگترین مرکز شارژ با باتری در جنوب کالیفرنیا راه اندازی می شود که از طریق آن می توان روشنایی ۲۵۰۰ خانوار یا ۱۰۰۰ خودروی برقی را در روز تامین کرد.

خبرگزاری مهر: به تازگی بزرگترین مرکز شارژ با باتری در جنوب کالیفرنیا راه اندازی می شود که از طریق آن می توان روشنایی ۲۵۰۰ خانوار یا ۱۰۰۰ خودروی برقی را در روز تامین کرد.
راه اندازی بزرگترین مرکز شارژ با باتری جهان

به نقل از کامپیوترورلد، مرکز یاد شده که Southern California Edison (SCE) نام دارد ظرفیت تولید ۸۰ مگاوات ساعت انرژی را دارد و در نوع خود در جهان بی نظیر است.

این مرکز در انتاریوی کالیفرنیا قرار دارد و کار خود را از ۳۰ دسامبر آغاز کرده است. در این مرکز از باتری های لیتیومی بسیار بزرگ که توسط خود شرکت تسلا طراحی شده، استفاده شده است.

اگر چه از این باتری ها می توان برای تامین انرژی مورد نیاز در منازل و خودروها به طور گسترده استفاده کرد، اما هدف اصلی از این کار ذخیره سازی انرژی الکتریسیته ای است که توسط انرژی خورشیدی یا باد تولید شده است. زیرا این باتری ها می توانند انرژی های تولید شده بدین شکل را هم دریافت و ذخیره کنند.

قرار است در آینده نمونه های بیشتری از این نیروگاه ها در آمریکا ایجاد شود. برنامه ریزی برای تاسیس دو نیروگاه از این دست در سن دیه گوی آمریکا در دست انجام است تا از این طریق هم در مجموع ۳۷.۵ مگاوات ساعت انرژی تولید شود.

نیروگاه های این چنینی در دراز مدت جایگزین نیروگاه های حرارتی و مبتنی بر انرژی های فسیلی می شوند که سالانه صدها هزار تن گاز متان را در جو زمین پراکنده می کنند و به محیط زیست انسان نیز به شدت آسیب می رسانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج