۴۷۰۹۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جشنواره تئاتر فجر فردا میزبان کدام آثار است؟

جشنواره تئاتر فجر در یازدهمین روز برگزاری خود که همزمان با ۱۱ بهمن ماه است، شاهد اجرای ۷ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و ۵ اثر در بخش محیطی است.

خبرگزاری ایسنا: جشنواره تئاتر فجر در یازدهمین روز برگزاری خود که همزمان با ۱۱ بهمن ماه است، شاهد اجرای ۷ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای و ۵ اثر در بخش محیطی است.

به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اسامی نمایش‌هایی که روز ۱۱ بهمن ماه در بخش صحنه‎ای اجرا می‌شوند، به شرح زیر است:

نمایش «دکتراستوکمان (دشمن مردم)» نوشته هنریک ایبسن وکار علی پویان در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر و در دو نوبت ۱۸:۳۰و ۲۱ روی صحنه می‌رود.

نمایش «اتوبوس در دست تعمیر است» به نویسندگی سعید شهریار و کارگردانی جعفردل دل از یزد در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود، این نمایش در دو نوبت ۱۷و۱۹روی صحنه می‌رود.

تالار قشقایی نیز میزبان نمایش«رویا-۱»به نویسندگی و کارگردانی روبرتووایت از اسپانیا و آرژانتین است که در ساعت‌های ۱۷:۳۰و۱۹:۳ اجرا دارد.

نمایش«کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل نیز در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود، این نمایش یک اجرا در ساعت ۲۰:۱۵ دارد.

نمایش «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به نویسندگی مشترک کیومرث مرادی و پوریاآذربایجانی و کارگردانی کیومرث مرادی در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۴۵روی صحنه می‌رود. نمایش روان پریشی ۴.۴۸ ازکشور گرجستان امروز در دو نوبت ساعت ۱۴ و ۲۰ در تالار هنر به صحنه خواهد رفت. تالار هنر نیز اجرای دیگری نخواهد داشت.

تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان میزبان نمایش «فصل بهار نارنج» می‌شود که به نویسندگی محمودناظری و کارگردانی غلامرضا عربی در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ روی صحنه می‌رود.

در این روز ۷ اثر نمایشی هم در بخش محیطی اجرا می‌شوند که اسامی آنها به شرح زیر است:

نمایش«بازگشت» به نویسندگی و کارگردانی داریوش نصیری ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود. نمایش«دربازی آخر هیچ راهی برای خروج نیست» به نویسندگی و کارگردانی امید مصطفایی از بوکان نیز ساعت۱۸ در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

نمایش«افسانه دشت بی باران» به نویسندگی و کارگردانی رسول حق شناس از ورامین ساعت۱۸:۳۰ در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

نمایش«دی زنگرو» نیز به نویسندگی هیام احمدی و کارگردانی مشترک هیام احمدی و فرامرز غلامیان از آباداندر محوطه خانه هنرمندان اجرا می‌شود، این نمایش نیزساعت ۱۶ اجرا دارد.

نمایش«سکوت رنگ‌ها» به نویسندگی وکارگردانی حامدصنمی از مریوان ساعت ۱۱ در برج میلاد و ساعت ۱۶:۳۰ در محوطه خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج