۴۷۰۹۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نفر به نفر باواریایی‌ها در بازی مقابل وردربرمن

بایرن مونیخ در دیدار با وردربرمن با ارائه فوتبالی برتر موفق شد یک برد دیگر در ادامه رقابت‌های لیگ کسب کند.

خبرگزاری تسنیم: بایرن مونیخ توانست با برد ۲ بر یک مقابل وردربرمن ۳ امتیاز دیگر کسب کند و صدرنشین بوندسلیگا بماند. این تیم با ۲ گل از روبن و آلابا نیمه اول را به پایان برد، اما ماکس کروز، ملی‌پوش آلمانی، در دقیقه ۵۳ اختلاف را به حداقل رساند. بایرن که به دنبال پنجمین قهرمانی پشت سر هم در بوندسلیگا است عملکردی قابل قبول در این بازی داشت و سیزدهمین برد متوالی‌اش را مقابل وردربرمن تجربه کرد.

نکته مثبت

با درخشش روبن بایرن به هفتمین برد پیاپی در لیگ رسید و توانست فاصله با لایپزیگ، جدی ترین رقیبش را حفظ کند.

نکته منفی

بایرن ۲ بر صفر پیش افتاده بود، اما در نیمه دوم طوری بازی می کرد که به نظرش کار تمام شده بود؛ آرام و بی حوصله، بعد از ۲ سال و نیم آن ها در بازی مقابل وردربرمن روی ضدحمله گل خوردند. در پایان مدافع عنوان قهرمانی باید بسیار خوشحال باشد که ۳ امتیاز را کسب کرده است.

نمرات سرمربی و بازیکنان از 10

کارلو آنچلوتی - ۵
کارلتو، روبن، بهترین بازیکن بایرن را بیرون کشید تا تیمش به اشتباه بیفتد و باقی بازی را دفاعی ادامه دهد.

مانوئل نویر - 7
دروازه‌بان همیشه حاضر در صحنه بایرن دو ضربه از نابری را به خوبی مهار کرد، اما نتوانست ضربه کروز را مهار کند.

داوید آلابا - ۷
همیشه وقتی در کنار این بازیکن ریبری بازی می‌کند، به نسبت زمانی که در کنارش کاستا قرار دارد، مطمئن تر به نظر می رسد. مدافع اتریشی یک گل زد و این اولین گل فصلش در بوندسلیگا بود، اما در صحنه گل کروز او اشتباه کرد.

خاوی مارتینز - 7
خرید بایرن مونیخ که یک رکورد در بازار نقل و انتقالات برای این تیم به حساب می آید هنوز هم فوق العاده است و در دفاع میانی با بوآتنگ عالی کار کرده است.

متس هوملس - ۷
او در نیمه دوم که بایرن مونیخ زیر فشار بود توانست در بسیاری از مواقع خطرات را دفع کند.

فلیپ لام - 7
هیچ چیز خاصی از او ندیدیم. مثل همیشه روان بازی کرد، قابل اعتماد بود و مثل فلیپ لام بازی کرد.

ژابی آلونسو - ۶
در سن ۳۵ سالگی او هنوز هم فوق‌العاده کار می‌کند. با وجود گزارشات اخیر او هنوز رسما بازنشسته نشده است. در نیمه اول او خاص بازی کرد، اما وقتی برمن فشارش را آغاز کرد او هم مانند بقیه اشتباهاتی داشت.

نفر به نفر باواریایی‌ها در بازی مقابل وردربرمن

یوشوا کیمیش - 6
استعداد آلمانی بعد از این که در 5 بازی پشت سر هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شد در ترکیب اصلی قرار گرفت. آن هم به دلیل غیبت آرتورو ویدال. او توانست در میانه زمین خوب کار کند، اما بارها با تکل‌های خشن سانتیاگو گارسیا سرنگون شد. خیلی اوقات هم توپ را از دست داد.

فرانک ریبری - ۷
بعد از ۳ بازی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می شد، فرانسوی ۳۳ ساله در پست وینگر چپ به کاستا ترجیح داده شد. او در کنار همبازی قدیمی اش، روبن، عملکرد ویژه ای را به نمایش گذاشت و با پاس گلی که به او داد تعداد پاس گل هایش در ۱۳ بازی را به ۷ رساند. او همچنین گلی زد که آفساید بود و مردود اعلام شد.

آرین روبن - 8
روز فوق العاده روبن در دقیقه 65 توسط آنچلوتی به پایان رسید. او بهترین بازیکن میدان شد. با شوت پای چپ بایرن را به گل رساند، آن هم در شرایطی که تیمش مستحق پیش افتادن از حریف نبود. این ششمین گل او در 12 بازی در بوندسلیگا بود. اخیرا این طور به نظر می رسد که بایرن بدون او واقعا به مشکل می خورد.

توماس مولر - ۵
یک عملکرد ناامید کننده دیگر طبق انتظار و بعد هم تعویض شدن با سانچس. تنها کار مهم او این بود که در صحنه گل آلابا جلوی دید دروازه بان را بلوکه کرده بود.

روبرت لواندوفسکی - 6
او این رکورد را حفظ کرد که تنها بازیکن بایرن است که در این فصل بوندسلیگا در تمام بازی ها حضور داشته است. در پایان نیمه اول روی او خطایی شد که به نظر کمی باعث افت عملکردش شد. او نتوانست انتظارات را در این بازی برآورده کند. در صحنه ای هم به نظر داور بازی می توانست روی او یک پنالتی اعلام کند.

تعویضی‌ها:

رناتو سانچس - 5
پسر طلایی جانشین مولر شد. در کل کار بی نظیری نکرد، فقط پاس های رو به عقبی می داد که معمولا کار را برای خودشان سخت می کرد.

کینگزلی کومان - ۶
او جانشین روبن شد، آن هم در شرایطی که ۲۵ دقیقه تا پایان بازی مانده بود. در اولین بازی بعد از به پایان رسیدن مصدومیت مچ پا، او عملکردی معمولی داشت اما هرگز نتوانست به اندازه کسی که جانشینش شد خوب کار کند.

داگلاس کاستا - نمره ای ندارد
او 12 دقیقه مانده به پایان بازی جانشین ریبری شد و تاثیری در بازی نداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج