۴۷۰۹۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

زمان آغاز جشنواره فیلم فجر برای مردم

سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر از روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه میزبان نمایش فیلم‌ها در سینماهای مردمی خواهد بود.

خبرگزرای ایسنا: سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر از روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه میزبان نمایش فیلم‌ها در سینماهای مردمی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فیلم‌های امسال جشنواره فیلم فجر در چهار سانس و چهار گروه چشم‌انداز سینمای ایران ۱، ۲، ۳ و ۴ در سینماهای مردمی جشنواره برای علاقه‌مندان به روی پرده خواهد رفت.

سینما آزادی که در چهار سانس به نمایش آثار جشنواره می پردازد در روز دوشنبه ۱۱ بهمن (اولین روز نمایش فیلم‌ها در سینماهای مردمی) میزبان فیلم‌های «خانه» (اصغر یوسفی‌نژاد)، «رهایی از بهشت» (علی نوری اسکویی)، «کمدی انسانی» (محمد هادی کریمی)، «اسرافیل» (آیدا پناهنده)، «کوپال» (کاظم ملایی)، «شماره ۱۷ سهیلا» (محمود غفاری)، «مادری» (رقیه توکلی)، «دعوتنامه» (مهرداد فرید)، «دریاچه ماهی» (مریم دوستی)، «سد معبر» (محسن قرائی)، «یک روز بخصوص» (همایون اسعدیان) و «آزادی به قید شرط» (حسین شهابی) می‌شود.

«ترومای سرخ» (اسماعیل میهن‌پرست)، «کارگر ساده نیازمندیم» (منوچهر هادی)، «بدون تاریخ بدون امضاء»(وحید جلیلوند)، «سارا وآیدا» (مازیار میری)، «شنل» (حسین کُندری)، «خفه‌گی» (فریدون جیرانی)، «نگار» (رامبد جوان) و «فِراری» (علیرضا داوود نژاد)، «بیست و یک روز بعد» (سید محمدرضا خردمندان)، «ویلایی‌ها» (منیر قیدی)، «خوب، بد، جلف» (پیمان قاسم‌خانی) و «پشت دیوار سکوت» (مسعود جعفری جوزانی) نیز روز سه شنبه ۱۲ بهمن در سالن‌های سینما آزادی به نمایش گذاشته می‌شوند.

سینما استقلال که اولین سانس نمایش فیلم‌های آن ۱۴ و اخرین آن ۲۲ است در روز دوشنبه فیلم‌های «ایتالیا ایتالیا» (کاوه صباغ‌زاده)، «خانه دیگری» (بهنوش صادقی)، «اشنوگل» (هادی ارجمند، علی سبیمانی سرنسری) و «انزوا» (مرتضی علی عباس‌میرزایی) و در روز سه شنبه ۱۲ بهمن میزبان نمایش فیلم‌های «دریاچه ماهی» (مریم دوستی)، «ماجان» (رحمان سیفی آزاد)، «ایستگاه اتمسفر» (مهدی جعفری) و «ماجرای نیمروز» (محمد حسین مهدویان) خواهد بود.

سینما اریکه ایرانیان، روز دوشنبه فیلم‌های «تابستان داغ» (ابراهیم ایرج‌زاد)، «رگ خواب» (حمید نعمت‌الله)، «یادم تو را فراموش» (علی عطشانی) و «چراغ‌های ناتمام» (مصطفی سلطانی) و روز سه شنبه فیلم‌های «سوفی و دیوانه» (مهدی کرم‌پور)، «گشت ۲» (سعید سهیلی)، «آباجان» (هاتف علیمردانی) و «فصل نرگس» را به نمایش می‌گذارد.

پردیس سینمایی راگا روز دوشنبه نمایش فیلم‌های «انزوا»، «اشنوگل»، ایتالیا ایتالیا» و «خانه دیگری» و روز شنبه «ماجرای نیمروز»، «ایستگاه اتمسفر»، «یادم تو را فراموش» و «ماجان» را میزبان می‌کند.

«دعوتنامه»، «مادری»، «شماره ۱۷ سهیلا» و «کوپال» فیلم‌هایی هستند که دوشنبه در پردیس سینمایی کیان به روی پرده می‌روند و این سینما در روز سه‌شنبه نیز فیلم‌های «فِراری»، «نگار»، «خفه‌گی» و «شنل» را برای علاقه‌مندان به نمایش خواهد گذاشت.

سینما ماندانا نیز روز دوشنبه فیلم‌های «رگ خواب»، «یادم تو را فراموش»، «چراغ‌های ناتمام» و «تابستان داغ» و روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن، فیلم‌های «گشت۲»، «آباجان»، «فصل نرگس» و «سوفی و دیوانه» را در چهار سانس به روی پرده می‌برد.

سینما فرهنگ ۱ در روز دوشنبه که اولین روز نمایش فیلم‌ها در سینماهای مردمی است، میزبان نمایش فیلم‌های «یادم تو را فراموش»، «چراغ‌های ناتمام»، «تابستان داغ» و«رگ خواب» است و روز سه‌شنبه نیز فیلم‌های «آباجان»، «فصل نرگس»، «سوفی و دیوانه» و «گشت۲» را نمایش می‌دهد.

سینما فرهنگ ۲ نیز به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۱ و ۱۲ بهمن فیلم‌های «انزوا»، «اشنوگل»، «خانه دیگری»، «ایتالیا ایتالیا» و «ماجرای نیمروز»، «ایستگاه اتمسفر»، «ماجان» و «سهیلا شماره ۱۷» را به نمایش خواهد گذاشت.

موزه سینما نیز در در دو روز اول جشنواره به ترتیب فیلم‌های «مادری»، «دعوتنامه»، «کوپال»، «شماره ۱۷ سهیلا» و «نگار»، «فِراری»، «شنل» و «ایتالیا ایتالیا» را به روی پرده می‌رود.

پردیس سینمایی جوان روز دوشنبه فیلم‌های «رهایی از بهشت»، «کمدی انسانی»، «اسرافیل»، «خانه» و روز سه‌شنبه فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم»، «بدون تاریخ بدون امضاء»، «سارا و آیدا» و «ترومای سرخ» را در جدول نمایش قرار داده و پردیس سینمایی تماشا نیز روزهای ۱۱ و ۱۲ بهمن به ترتیب فیلم‌های «سد معبر»، «آزادی به قید شرط»، «یک روز بخصوص»، «دریاچه ماهی» و «ویلایی‌ها»، «پشت دیوار سکوت»، «خوب، بد، جلف» و «بیست و یک روز بعد» را به نمایش می‌گذارد.

«شماره ۱۷ سهیلا»، «کوپال»، «دعوتنامه»، «مادری» و روز دوشنبه «یادم تو را فراموش»، «شنل»، «فِراری» و «نگار» روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن در سینما بهمن به روی پرده می‌روند.

پردیس چارسو فیلم‌های «کمدی انسانی»، «اسرافیل»، «خانه» و «رهایی از بهشت» را روز دوشنبه ۱۱ بهمن و «بدون تاریخ بدون امضاء»، «سارا و آیدا»، «ترومای سرخ» و «کارگر ساده نیازمندیم» را روز سه شنبه در برنامه نمایش خود جای داده است.

فیلم‌های «اسرافیل»، «خانه»، «رهایی از بهشت»، «کمدی انسانی» روز دوشنبه و «سارا و آیدا»، «ترومای سرخ»، «کارگر ساده نیازمندیم» و «بدون تاریخ بدون امضاء» روز سه‌شنبه در پردیس سینمایی زندگی نمایش خواهند داشت.

سینما پیروزی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به ترتیب فیلم‌های «دریاچه‌ماهی»، «یک روز بخصوص»، «آزادی به قید شرط»، «سد معبر» و «بیست و یک روز بعد»، «خوب، بد، جلف»، «پشت دیوار سکوت» و «ویلایی‌ها» را به نمایش خواهد گذاشت.

پردیس سینمایی کوروش نیز در روز اول نمایش فیلم‌های جشنواره (دوشنبه) فیلم‌های «چراغ‌های ناتمام»، «تابستان داغ»، «رگ خواب»، «دریاچه ماهی»، «سد معبر»، «آزادی به قید شرط» و «یک روز بخصوص»، «خانه دیگری»، «ایتالیا ایتالیا»، «انزوا» و «اشنوگل» و در روز دوم فیلم‌های «فصل نرگس»، «سوفی و دیوانه»، «گشت ۲» و «آباجان»، «بیست و یک روز بعد»، «ویلایی‌ها»، «پشت دیوار سکوت» و «خوب، بد، جلف»، «ماجان»، «اسرافیل»، «ماجرای نیمروز» و «ایستگاه اتمسفر» را برای سینمادوستان به نمایش خواهد گذاشت.

پردیس سینمایی ملت که همچون سال گذشته به عنوان کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر در طول برگزاری جشنواره در چهار سانس ۱۵:۳۰، ۱۸، ۲۰:۳۰ و ۲۳ به نمایش فیلم‌ها خواهد پرداخت، روز دوشنبه فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم»، «رگ خواب»، «اسرافیل» و «کمدی انسانی» و روز سه‌شنبه فیلم‌های «رهایی از بهشت»، «ترومای سرخ»، «سارا و آیدا» و یک «روز بخصوص» را به روی پرده می‌برد.

نمایش فیلم‌ها در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر همچون کاخ اصلی جشنواره از روز یکشنبه ۱۱ بهمن آغاز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج