جاباما
۴۷۱۲۹۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

بازیگری که از یک تصویر کامپیوتری می ترسد

جان هم بازیگر در انتقاد به گسترش تکنولوژی می گوید نمی‌خواهد یک تصویر کامپیوتری جایش را بگیرد.

روزنامه بانی فیلم: جان هم بازیگر در انتقاد به گسترش تکنولوژی می گوید نمی‌خواهد یک تصویر کامپیوتری جایش را بگیرد.
بازیگری که از یک تصویر کامپیوتری می ترسد

به نقل از د رپ، جان هم در فیلم «مارجوری پرایم» ساخته مایکل آلمریدا کارگردان نقش یک هولوگرام را بازی می‌کند، اما به نظر می رسد او نسبت به پیشرفت‌های تکنولوژیکی که باعث شده‌اند بازیگرانی مثل کری فیشر در فیلم «سرکش» دیجیتالی شوند، آن هم در بعضی مواقع پس از مرگ آن ها، اشتیاق چندانی نداشته باشد.

این بازیگر در فستیوال فیلم ساندنس به شارون وکس من، مدیر عامل د رپ گفت: «تکنولوژی معمولا فقط به یک سمت حرکت می‌کند. اینطور نیست که بگویند اوه، این ایده هولوگرام خیلی ایده خوبی بود، اما، خب، بیخیالش.»

جان هم در فیلم «مارجوری پرایم» نقش هولوگرامی از مردی را بازی می‌کند که مدت‌ها پیش مرده اما به منظور بازگرداندن حافظه و بهبود بخشیدن وضعیت روحی همسرش با بازی لوییز اسمیت که از زوال عقلی رنج می‌برد، بازگردانده می‌شود. وی در این باره افزود: «همیشه باید یک انسان در انتهای ماجرا باشد تا وقتی که ما کامپیوترهایی خلق کنیم که خودشان کامپیوتر درست می‌کنند و آن موقع است که درست و حسابی به فنا می‌رویم.»

برای اسمیت، ایده هولوگرامی از کسی که در گذشته بوده، جذبه زیادی ندارد. این بازیگر پیشکسوت صحنه تئاتر که در نمایش «مارجوری پرایم» از ابتدا به عنوان یک نمایش خارج از برادوی به کارگردانی جوردن هریسون نقش آفرینی کرده، به شوخی می‌گوید «اصلا این را کجا بگذارم؟»

جینا دیویس یکی از نقش های عجیب تر فیلم را ایفا می کند و در قالب دختر شخصیت اسمیت ظاهر می‌شود که با بی میلی قبول می کند خدمات هولوگرام برای مادرش به کار گرفته شوند. او می گوید: «خیلی دوست دارم به مردم بگویم جان هم پدرم است، چون همه می‌گویند واقعا؟»

جان هَم (Jon Hamm) بازیگر آمریکایی در فیلم‌های وسریال‌هایی چون «مد من»، «روزی که دنیا از حرکت بازماند»، «ساقدوش‌ها و مینیون‌ها» بازی کرده است و پس از این‌که هشت دوره برای بازی در نقش دان دریپر در مجموعه تلویزیونی «مد من» نامزدِ دریافت جایزه امی شد، بالاخره سال ۲۰۱۵ توانست این جایزه را از آنِ خود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج