۴۷۱۵۲۰
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

دستگیری مدیرعامل یک شرکت فرش در زنجان

دادستان عمومی و انقلاب زنجان از دستگیری مدیرعامل یک شرکت فرش و تابلوفرش دستباف که اقدام به وصول وجوه کلان از افراد حقیقی در قالب قرارداد مشارکت کرده و نهایتاً منجر به حیف و میل میلیاردی اموال مردم شده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب زنجان از دستگیری مدیرعامل یک شرکت فرش و تابلوفرش دستباف که اقدام به وصول وجوه کلان از افراد حقیقی در قالب قرارداد مشارکت کرده و نهایتاً منجر به حیف و میل میلیاردی اموال مردم شده بود، خبر داد.

به نقل از روابط‌عمومی دادگستری‌کل زنجان، حجت‌الاسلام حسن مظفری افزود: برابر اطلاعات واصله از پلیس آگاهی و اداره اطلاعات استان مشخص شد خانمی ۳۴ ساله با اخذ نمایندگی فرش از یکی از شرکت‌های تولید فرش مشهد (د ـ ک) به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره یک شرکت فرش‌بافی ثبت نشده در زنجان که مجوز قانونی هم برای فعالیت خود نداشته اقدام به اخذ سپرده‌های هنگفت از اشخاص متعدد تحت عنوان سرمایه‌گذاری در امر تولید فرش و تابلوفرش کرده است.

وی ادامه داد: بررسی‌ها مشخص کرد این خانم در ابتدای فعالیت غیرقانونی خود جهت ترغیب مردم سه تا چهار ماه پس از دریافت پول از آنان، چند برابر مبالغ دریافتی را به عنوان سود سرمایه‌گذاری به افرادی که حتی سررشته‌ای از هنر فرش‌بافی نداشته‌اند پرداخت کرده است تا با این اقدام خود در ظاهر و در پوشش نمایندگی فرش مشهد با نام مذکور نظر مردم را جهت سرمایه‌گذاری در این شرکت جلب کند، اما این اقدام صرفاً در ابتدای فعالیت بوده و بعد از مدتی شرکت در پرداخت سود سرمایه‌گذاران با مشکل مواجه می‌شود.

مظفری در همین رابطه یادآور شد: تحقیقات پلیس و پیگیری‌های قضایی مشخص کرد این خانم علی‌رغم رکود بازار فرش در سال‌های اخیر با دادن وعده‌های کاذب به مردم مبنی بر پرداخت چندبرابری وجوه سرمایه‌گذاری شده در قالب سود مشارکت به آنان تعداد حدود ۲۰۰ نفر از افراد جامعه به‌ویژه بانوان را جهت سرمایه‌گذاری در این شرکت جذب کرده و این افراد فریب وعده‌های غیرواقعی و کاذب را خورده و با مراجعه به محل شرکت، سرمایه‌های چند صد میلیونی خود را در اختیار وی قرار داده‌اند.

دادستان زنجان در خصوص آخرین وضعیت پرونده قضایی مطروحه، اظهار کرد: دادسرای زنجان به محض اطلاع از موضوع و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و جلوگیری از تضییع حقوق و اموال میلیاردی مردم بدواً و بدون اینکه شکایتی از سوی اشخاص حقیقی در مرجع قضایی ثبت شود، دستورات لازم را جهت بررسی ابعاد مختلف موضوع، نحوه فعالیت شرکت، تعداد سرمایه‌گذاران، اموال منقول و غیرمنقول به دست آمده از فعالیت غیرقانونی شرکت و ... صادر کرد.

مظفری تصریح کرد: در همین رابطه دادسرای زنجان قبل از شکایت شکات علیه شرکت مذکور و نیز قبل از بروز هرگونه تبعات گسترده ناشی از اقدامات فریبکارانه و مجرمانه فرد مذکور و با توجه به اشرافیت اطلاعاتی کاملی که از طریق نیروی انتظامی و اداره اطلاعات استان به دست آمده بود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحقیقات و پیگیری‌های قضایی لازم را انجام و نهایتاً مدیرعامل خانم این شرکت با اتهام «وصول وجوه کلان از افراد حقیقی در قالب مشارکت که منجر به حیف و میل اموال مردم شده است» در تاریخ دوم بهمن‌ماه امسال، دستگیر و اموال مربوطه توقیف و به علت عدم تودیع قرار وثیقه صادر شده از سوی شعبه نهم بازپرسی دادسرای زنجان روانه زندان شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      از قدیم گفتن من راضی اونم که راضی؛ اونجای آدمای ناراضی
      خب طرف پول گرفته سودشم داده؛ شکایتم ازش نشده؛ بعد اقایون مسئول مشهدی چرا شدن نخود آش؟

    • کاسب درحال ورشکستگی

      یعنی چه؟ کسی از طرف شکایتی نکرده این چه جرمی هست که به این خانم نسبت دادید، شاید ایشون دراثر این رکود وحشتناک بازار که شما مسولین باعثش هستید برشکست شده وبه سرمایه گزاراش موضوع رو گفته وباهاشون به توافق رسیده...

    • بدون نام

      خوبه

    • رها

      همچین آدمی حقشه بیفته زندون اصلا معلوم نیست چیکار‌میکرد
      آخه چطور میشه در عرض ۳ ماه پولو چند برابر کرد

    • بدون نام

      یک وردی هست میخونن .اینه .اجی مجی لاترجی اینطوری چند برابر میشه .این چه حرفیه باید میگرفتنش تا تعداد بیشتری رو بدبخت نکرده .اونم توی این آشفته بازار ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج