۴۷۱۵۳۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مجید صالحی: گریه در بازیگری برایم راحت تر است

فیلم «چراغ‌های ناتمام» که به عنوان یک فیلم دفاع مقدسی از آن یاد می‌شد، نتوانست رضایت مخاطبان خود را جلب کند.

خبرگزاری ایسنا: فیلم «چراغ‌های ناتمام» که به عنوان یک فیلم دفاع مقدسی از آن یاد می‌شد، نتوانست رضایت مخاطبان خود را جلب کند.

این فیلم به کارگردانی مصطفی سلطانی روایتگر یک نویسنده است که با همسر، فرزند و پدر جانباز خود زندگی می‌کند و حاضر نیست سفارشی‌نویس باشد، این فیلم در یک سوم ابتدایی خود اگر چه به خوبی داستان را جلو می‌برد اما در ادامه با وارد کردن داستانی دیگر، جذابیت اولیه خود را ندارد.

در این فیلم نقش اول را مجید صالحی بازی می‌کند که با توجه به سابقه بازیگری‌اش، به نظر بیشتر در ادامه راه چند تن از همکارانش از جمله سعید آقاخانی و بهنوش طباطبایی، به دنبال تغییر مسیر کاری خود است. با این حال انتخاب او نتوانست خیلی برای بیشتر تماشاگران درست و قابل باور باشد.

او در پاسخ به مقایسه‌ای که با دیگر کارهای او از جمله همکاری‌اش با کاهانی مطرح شد، گفت: اصولا گریه کردن در بازیگری برایم راحت‌تر است چون در این مملکت آنقدر سختی و مشکل هست که این کار سخت نیست.

نشست پرسش و پاسخ این فیلم هم با انتقاداتی نسبت به کارگردانی و فیلمنامه و نیز انتخاب مجید صالحی همراه بود و حتی در بخشی آتش تقی‌پور که در سالن نشست حضور داشت، از سناریو فیلم انتقاد کرد.

این بازیگر گفت: ما همیشه در سناریو می‌لنگیم و به نظرم این فیلم دو سوژه در دل خود داشت به طوری که تماشاگر با خود فکر می‌کند که آیا فقر باعث می‌شود، فردی سراغ نوشتن داستانی درباره جبهه برود.

مجید صالحی هم در این جلسه درباره اینکه این مسیر بازیگری را ادامه می‌دهد یا خیر؟ بیان کرد: من هرجا که بار بخورد، می‌روم چون گاهی قضیه، نان است، ولی داستان این فیلم را دوست داشتم که بازی کردم.

محسن جسور فیلمنامه‌نویس این اثر هم درباره ایده اولیه فیلم و قهرمان کردن تعدادی از شهدا که به دلیل مدیریت نادرست جنگ کشته شدند مانند آنچه در پلاسکو اتفاق افتاد، گفت: فیلم ما به مدیریت نپرداخته بلکه به دنبال مفهوم ایثار بوده است.

مصطفی سلطانی کارگردان نیز درباره اینکه فیلمش اصلا سینما نبود و مدام شعار می‌داد، بیان کرد: شعار چیز بدی است ولی بستگی دارد که چطور آن را مطرح کنیم.

مجید صالحی، هادی رحمانی (آهنگساز)،سارا میرایی (بازیگر خردسال)، مجتبی امینی (تهیه کننده)، محسن جسور (فیلمنامه نویس)، وحید مقدسی (صداگذار) عوامل شرکت کننده این فیلم در نشست بودند.

در این فیلم شقایق فراهانی و داریوش ارجمند هم بازی کرده‌اند که در هنگام نمایش فیلم و نشست آن در برج میلاد حضور نداشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اه ادای رابین ویلیامز رو در نیار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج