۴۷۱۶۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هکرها در کمین گوشی سامسونگ ترامپ

شنیده‌ها حاکی از آن است که رئیس‌جمهور آمریکا هنوز از گوشی گلکسی سامسونگ خود استفاده می‌کند و کمتر با گوشی امنیتی بوئینگ که مختص رئیس‌جمهور آمریکاست کار می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: شنیده‌ها حاکی از آن است که رئیس‌جمهور آمریکا هنوز از گوشی گلکسی سامسونگ خود استفاده می‌کند و کمتر با گوشی امنیتی بوئینگ که مختص رئیس‌جمهور آمریکاست کار می‌کند.

به نقل از دیلی‌میل، گوشی همراه بوئینگ یک گوشی خودتخریب‌شونده و فوق‌العاده امنیتی است که توسط شرکت بوئینگ با همکاری آژانس حفاظت اطلاعات آمریکا(دیسا) طراحی و ساخته می‌شود.

این گوشی همراه توانایی رمزنگاری تماس‌ها، مکالمات، پیامک‌ها و وبگردی کاربر را به صورت کامل دارد.
هکرها در کمین گوشی سامسونگ ترامپ

مقامات حفاظت اطلاعات اعلام کرده‌اند مهمترین ویژگی گوشی بوئینگ این است که هیچ داده‌ای روی آن ذخیره نمی‌شود و تمام اطلاعات مورد نیاز بر روی سرورهایی قرار دارد که بیشترین میزان حفاظت برای آنها در نظر گرفته شده است.

نیویورک تایمز در روز تحلیف ترامپ گزارشی منتشر کرد که دونالد ترامپ گوشی شخصی خود را به مقامات امنیتی تحویل داده است اما کمتر از یک هفته بعد طی یک گزارش دیگر اعلام کرد که گویا رئیس‌جمهور جدید همچنان به گوشی سامسونگ اندرویدی خود دسترسی دارد و از بوئینگ استفاده نمی‌کند.

بسیاری از متخصصان معتقدند که یک گوشی اندرویدی پتانسیل بالایی برای هک شدن دارد و مطمئنا هیچ دستگاهی به اندازه تلفن همراه رئیس جمهور آمریکا برای هکرها جذابیت ندارد.

بروس اشنیر یکی از متخصصان معروف در زمینه امنیت اطلاعات در وبلاگ خود نوشت: ترامپ در یک تهدید همه‌جانبه قرار دارد و افراد بسیاری از هکرهای خانگی گرفته تا هکرهای سازمان‌های اطلاعاتی ممکن است در صدد نفوذ به دستگاه تلفن همراه وی باشند و اگر این اتفاق بیفتد می‌توان گفت هیچ چیزی سر جایش نخواهد ماند، این موضوع می‌تواند از بازارهای بورس تا روابط بین دولت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

باید منتظر ماند و دید که آیا در آینده اتفاق خاصی در این رابطه رخ می‌دهد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج